Η αιθέρια καμπάνια
του οίκου Prada για το καλοκαίρι
του 2016 αιχμαλωτίζεται από τον φακό του Steven Meisel και είναι κάτι παραπάνω μαγεία. Δείτε το
βίντεο / Installation "Real Fantasies" της συλλογής εδώ.
SANTA-MARIA NOVELLA
Mία digital βόλτα στο πιο παλιό-πιο ιστορικό φαρμακείο/αρωματοποιείο της Φλωρεντίας: Santa-Maria Novella. Σε έναν καταπληκτικό και κυριολεκτικά μουσειακό κλασσικό χώρο που χρονολογείται από το 1612 και κουβαλάει πάνω από 400 χρόνια ιστορίας στην παρασκευή καλλυντικών και αρωμάτων.. Η perfumeria καλλιεργεί σε δικό της κήπο που εκτείνεται σε 15,000τ.μ στις κορυφές του Castello λίγο έξω από την Φλωρεντία, όλα τα άνθη, φυτά και φρούτα που χρησιμοποιεί για τα σκευάσματα της αποδίδοντας την πιο άριστη ποιότητα στα προϊόντα της.
Μία βόλτα και μόνο αξίζει αν είστε τυχεροί και βρεθείτε στην μικρή και γραφική πόλη της Φλωρεντίας. Επίσης μπορείτε να απολαύσετε ένα ρόφημα σαν πραγματικοί αριστοκράτες καθώς μέσα στο κτήριο λειτουργεί σάλα για τσάι. http://www.smnovella.it/
MY #mycalvins
Η νέα καμπάνια Calvin Klein λανσάρεται με τη φράση “I
_______ in #mycalvins” συμπεριλαμβάνεται στις εικόνες της καμπάνιας, ενώ κάθε
φορά χρησιμοποιείται άλλο ρήμα στο κενό. Το call to action θα περιλαμβάνει όλα
τα brands κάτω από την Calvin Klein και θα καλεί το παγκόσμιο κοινό να δείξει
πώς ζει τη ζωή του με τα Calvin του.
Calvin Klein Collection, Calvin
Klein, Calvin Klein Jeans and Calvin
Klein Underwear – παρουσιάζονται μαζί σε μια σειρά από
εντυπωσιακές φωτογραφίες και ένα βίντεο στο οποίο συμμετέχουν ταλέντα που
προκαλούν.
CARTIER «Αmulette»
Aπό τα αρχαία χρόνια οι πολύτιμοι λίθοι έχουν και από μία μοναδική σημασία. Πρεσβεύουν μερικά από τα πιο δυνατά συναισθήματα που ο άνθρωπος τους έχει αποδώσει. Τύχη, αγάπη, ευτυχία.
Η σειρά «Amulette» του οίκου Cartier είναι μία συλλογή αφιερωμένη στις πέτρες, τα κομμάτια μοιάζουν σαν φυλαχτά, γούρια και σαν περίτεχνα λουκέτα που κρύβουν ένα πολύ προσωπικό μήνυμα..!
#MAKEAPROMISE
LOUIS VUITTON & UNICEF ΕΝΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ.
Μία καμπάνια που λανσαρίστηκε αυτό το μήνα από τον πολυτελή γαλλικό οίκο με σκοπό να ενισχύσει το ταμείο της Unicef και κατά συνέπεια να προσφέρει την πολύτιμη βοήθεια της στα παιδιά όλου του κόσμου που το έχουν ανάγκη.
Η συνεργασία της Louis Vuitton με την UNICEF θα βοηθήσει να υποστηρίξει τις προσπάθειες του οργανισμού για την προστασία των παιδιών που εκτίθενται σε φυσικές καταστροφές και συγκρούσεις, στην παροχή υγειονομικής περίθαλψης, διατροφής και εκπαίδευσης.
"Η UNICEF είναι ένας ισχυρός και αξιόπιστος ηγέτης στην ανθρωπιστική δράση. Μαζί, μπορούμε να κάνουμε μια πραγματική διαφορά για τα παιδιά στις πιο ευάλωτες καταστάσεις,"δήλωσε ο Michael Burke, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Vuitton.
Για την ενίσχυση του σκοπού αυτού η Louis Vuitton σχεδίασε το Silver Lockit, εμπνευσμένο από το unpickable κλειδαριάς που εφευρέθηκε από τον Georges Vuitton το 1890. Το ασημένιο μενταγιόν είναι διαθέσιμο σε δύο μοντέλα κρεμαστό και βραχιόλι. Για κάθε πώληση, Louis Vuitton θα δωρίσει $ 200 για τη UNICEF.
Διαδώστε και στηρίξτε την καμπάνια στα social σας με το hashtag #MAKEAPROMISE
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Must read
Aς μιλήσουμε για πραγματικό στυλ
Πρόσφατα παρακολούθησα ένα Instagram reel, με πρωταγωνιστές δύο πολύ αγαπημένες μου προσωπικότητες, τον Θέμη Τaτάρη και την Ριάνα Κούνου . ...
Explore my world
♛Popular
♥Tags
★Archive
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Alphajoaillerie Η εντυπωσιακή αυτή σειρά, που συνδυάζει την καλλιτεχνική ευφυΐα της βραβευμένης designer Charlotte Chesnais και την avant...
-
3 unique pieces from the eternal luxury house to feast your eyes & beat the Monday blues! Paon earrings in crystal, silver and lacquer...
-
Ραντεβού για shopping στα Ματογιάννια! Η Tommy Hilfiger ανακοινώνει το άνοιγμα του ομώνυμου καταστήματος της στη Μύκονο, μια σημαντική κίνη...
-
NEW YEARS PENDANT FOR 2017 “PURE BEGINNING FOR AN EVERGREEN YEAR” Every leaf a new beginning a new year a new challenge Cha...
-
Το στυλ μου διαχρονικά αλλάζει όπως οι εποχές, εξελίσεται, με ακολουθεί στις καλές και τις κακές μου στιγμές, κάτι όπως και η διάθεση μου.. ...
-
Animale - Chapter II In the second act, this collection of formidable, majestic species grows and becomes the natural sanctuary for kings ...
-
Και οι 2 τους είναι υπέροχες, δημιουργικές, uber stylish, super fan και επιτυχημένες επαγγελματικά μετά από σκληρή δουλειά και προσπάθεια. ...
-
Στο λάπτοπ του παίζει Michael Kiwanuka Love and Hate, εκείνος καθισμένος πίσω από το πάγκο του (το φυσικό του χώρο) φτιάχνει τις τελ...
-
Η οδός Χάρητος πλέον είναι συνδεδεμένη με το κατάστημα της καθώς βρίσκεται στο νούμερο 34 και για παραπάνω από 20 χρόνια.. Έ...
-
Lapo Elkann (born October 7, 1977) is a New York-born Italian industrialist, former marketing manager. He is currently the manager of...
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2022
(16)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2021
(15)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (10)
-
►
2019
(71)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (5)
- ► Φεβρουαρίου (8)
- ► Ιανουαρίου (6)
-
►
2018
(79)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (10)
- ► Φεβρουαρίου (7)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2017
(117)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (11)
-
►
2016
(198)
- ► Δεκεμβρίου (16)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (20)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
►
2015
(306)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (26)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Ιανουαρίου (40)
-
►
2014
(278)
- ► Δεκεμβρίου (62)
- ► Σεπτεμβρίου (10)
- ► Φεβρουαρίου (13)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
►
2013
(285)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (37)
- ► Φεβρουαρίου (9)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2012
(245)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2011
(374)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (38)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Ιανουαρίου (40)
-
►
2010
(367)
- ► Δεκεμβρίου (15)
- ► Σεπτεμβρίου (52)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (6)