Η νέα καμπάνια Calvin Klein λανσάρεται με τη φράση “I _______ in #mycalvins” συμπεριλαμβάνεται στις εικόνες της καμπάνιας, ενώ κάθε φορά χρησιμοποιείται άλλο ρήμα στο κενό. Το call to action θα περιλαμβάνει όλα τα brands κάτω από την Calvin Klein και θα καλεί το παγκόσμιο κοινό να δείξει πώς ζει τη ζωή του με τα Calvin του.
Calvin Klein CollectionCalvin Klein, Calvin Klein Jeans and Calvin Klein Underwear – παρουσιάζονται μαζί σε μια σειρά από εντυπωσιακές φωτογραφίες και ένα βίντεο στο οποίο συμμετέχουν ταλέντα που προκαλούν.

Η φωτογράφιση έγινε από τον avant-garde φωτογράφο και σκηνοθέτη, Tyrone Lebon. Η εντυπωσιακή παγκόσμια καμπάνια παρουσιάζει ένα ποικίλο και ετερόκλητο κάστ που κυμαίνεται από παγκόσμιους σούπερσταρ, ηθοποιούς, μουσικούς, ακτιβιστές και μοντέλα έως ανθρώπους από κάστ του δρόμου, που συχνά εμφανίζονται μαζί δημιουργώντας αντίθεση. Ανάμεσα σε αυτούς είναι ο υποψήφιος για Grammy και 30 φορές πλατινένιος Justin Bieber, το Αμερικανικής καταγωγής μοντέλο και σταρ των social media, Kendall Jenner, ο 11 φορές υποψήφιος για Grammy καλλιτέχνης της hip-hop, Kendrick Lamar, η Βρετανίδα καλλιτέχνης, μουσικός και σκηνοθέτης,FKA twigs, ο υποψήφιος για Grammy, πλατινένιος καλλιτέχνης της hip-hop Fetty Wap, η ανερχόμενη Δανέζα ηθοποιός Klara Kristin, ο ανεξάρτητος καλλιτέχνης της hip-hop Joey Bada$$, η Αυστραλέζα ηθοποιός, μοντέλο και μουσικός Abbey Lee Kershaw, η Βρετανίδα μοντέλο και ακτιβίστρια Adwoa Aboah, η Γερμανίδα καλλιτέχνης, συγγραφέας και μοντέλο Saskia de Brauw, η καλλιτέχνης της indie μουσικής Destiny Frasqueri και ο Κορεάτης μοντέλο και ανερχόμενος μουσικός Sung Jin Park. Το κάστ του δρόμου αποτελείται από νέα ταλέντα όπως ο Daniel Hivner, ο Jan Gatewood, ο Aiden Dare, ο Rene Ferry, η Sophia Tatum, ηLaura Sorensen και η Petra Lajuan.

Στο πνεύμα ενός «δημιουργικού εργοστασίου», ο Lebon συνεργάστηκε με τους φωτογράφους νέας γενιάς Harley Weir, Jamie Hawkesworth και Tobin Yellandόπως και με τον βετεράνο φωτογράφο του Calvin Klein, David SimsΟ πατέρας του Lebon καιβετεράνος φωτογράφος Mark Lebon, αλλά και ο αδερφός του και αναδυόμενος σκηνοθέτης Frank Lebonδούλεψαν μαζί με τον Tyrone ως οικογένεια για να αποδώσουν την παγκόσμια καμπάνια από τη σκοπιά ενός ντοκιμαντέρ. Η ομάδα των δημιουργών εστίασε σε μια μίξη από κομμάτια όλων των σειρών της Calvin Klein για την Άνοιξη 2016, όπως και εικόνες αφιερωμένες σε καθένα από τα brands. Ένας συνδυασμός φωτογραφίας και βίντεο, μια δημιουργική δουλειά που θα παρουσιαστεί μέσα στην Ανοιξιάτικη σεζόν.

Στην καμπάνια Άνοιξη 2016 το #mycalvins παίρνει άλλη μορφή, αντιπροσωπεύοντας την εξέλιξη της πρωτοβουλίας του brand που λέγεται omnichannel, η οποία προέρχεται από τους χρήστες που πόσταραν selfies στα social media με το tag #mycalvins φορώντας Calvin Klein Underwear και Calvin Klein Jeans. Ξεκινώντας με το νέο call to action, “I _________ in #mycalvins,” αυτή η καμπάνια πηγαίνει από την παθητική, «solo» στιγμή μιας στατικής selfie στην live κίνηση, υποστηρίζοντας το concept ότι η κίνηση και οι στιγμές στη ζωή είναι αυτά που δημιουργούν αισθησιασμό και σεξουαλικότητα. Οι εικόνες της καμπάνιας είναι ζεστές και αυθεντικές,  βλέπουν πέρα από τα διάσημα πρόσωπα ψάχνοντας να βρουν σε αυτά την κοινή ανθρώπινη αλήθεια στην καρδιά μιας γενιάς που υπερηφανεύεται για το σκοπό και τη φιλοδοξία της.

Η φράση “I _______ in #mycalvins” συμπεριλαμβάνεται στις εικόνες της καμπάνιας, ενώ κάθε φορά χρησιμοποιείται άλλο ρήμα στο κενό. Το call to action θα περιλαμβάνει όλα τα brands κάτω από την Calvin Klein και θα καλεί το παγκόσμιο κοινό να δείξει πώς ζει τη ζωή του με τα Calvin του.

«Αυτή η εκστρατεία είναι αντιπροσωπευτική για το πώς ο πολιτισμός εξελίσσεται τη στιγμή που μιλάμε. Έχουμε συγκεράσει ένα ποικίλο μίγμα προβοκατόρων με ένα μοναδικό σύνολο εικαστικών καλλιτεχνών για τη δημιουργία περιεχομένου που ξεχωρίζει και προκαλεί πολιτισμική συζήτηση», δήλωσε η Melisa Goldie, CMOτης Calvin Klein, Inc. «Οι Millennials απορρίπτουν τις ετικέτες όταν πρόκειται για τη δική τους ταυτότητα και θέλουν προϊόντα που είναι εξατομικευμένα και προσωπικά. Είμαστε κοντά στην επίτευξη αυτού, καθώς η Calvin Klein κινείται προς την περαιτέρω εδραίωσή του ως ένα παγκόσμιο brand με επίκεντρο τον τρόπο ζωής. Για να γίνει αυτό, πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι οι άνθρωποι δεν θέλουν την παραδοσιακή μονόπλευρη διαφήμιση πια. Αντιθέτως, θέλουν να συμμετάσχουν σε καμπάνιες που αιχμαλωτίζουν τη φαντασία τους. Με την καμπάνια αυτή, αισθανόμαστε ότι έχουμε δημιουργήσει κάτι που δείχνει πραγματικά το μέλλον του brand και εκφράζει την τρέχουσα κουλτούρα των νέων».

Με πάνω από ένα δισεκατομμύριο αναφορές προγραμματισμένες σε 26 αγορές παγκοσμίως, και αξιοποιώντας διάφορα μέσα - ψηφιακή, mobile, έντυπη και outdoor διαφήμιση – αυτή η καμπάνια εκφράζει τον μοναδικό τρόπο ζωής της Calvin Klein. Το brand έχει ενωθεί με τη #1 παγκόσμια πλατφόρμα ψηφιακής μουσικής Spotify σε ένα πολλαπλών καναλιών και τεραστίων διαστάσεων πρόγραμμα που προσφέρει στους χρήστες της υπηρεσίας ένα αφιερωμένο στο brand προφίλ με προσαρμοσμένες λίστες αναπαραγωγής και ελκυστικό περιεχόμενο Calvin Klein. Το brand θα συνεχίσει να οδηγεί αυθεντικές και οικείες συζητήσεις με το "I _______ στο #mycalvins" στους χώρους της τέχνης, της μουσικής και του κινηματογράφου για να συνδεθεί με το κοινό του μέσα από βασικές πολιτιστικές στιγμές όταν οι καταναλωτές δημιουργούν τις δικές τους αναμνήσεις. Αυτή η συνολική προσέγγιση είναι ενδεικτική της φιλοσοφίας και της καινοτόμου στρατηγικής τηςCalvin Klein, που καλεί τους καταναλωτές να είναι ευάλωτοι και πραγματικοί.

Ο οίκος Calvin Klein είναι ένα από τα κορυφαία studio μόδας, design και marketing στον κόσμο. Σχεδιάζει και διανέμει επώνυμες ανδρικές και γυναικείες συλλογές ρούχων, καθώς και άλλες προϊοντικές σειρές που κατασκευάζονται και διανέμονται μέσα από ένα εκτενές δίκτυο σε όλο τον κόσμο. Στις προϊοντικές γραμμές Calvin Klein συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων γυναικεία και ανδρική casual ένδυση, συλλογές ρούχων, jeanswear, εσώρουχα, τσάντες και δερμάτινα είδη. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επισκεφθείτε το calvinklein.com

EDITORIAL CREDITCalvin Klein

IMAGE CREDIT: © Tyrone Lebon
VIDEO CREDIT:  © Tyrone Lebon