Kανείς δεν είναι τέλειος και αυτό είναι το τέλειο...

Η επιδίωξη της τελειότητας στην ομορφιά ειναι ένα είδος τυρρανίας για τις γυναίκες.Επίσης είναι μια θλιβερή διαδικασία.πραγματικά θλιβερή... 

MY #mycalvins

Η νέα καμπάνια Calvin Klein λανσάρεται με τη φράση “I _______ in #mycalvins” συμπεριλαμβάνεται στις εικόνες της καμπάνιας, ενώ κάθε φορά χρησιμοποιείται άλλο ρήμα στο κενό. Το call to action θα περιλαμβάνει όλα τα brands κάτω από την Calvin Klein και θα καλεί το παγκόσμιο κοινό να δείξει πώς ζει τη ζωή του με τα Calvin του.
Calvin Klein CollectionCalvin Klein, Calvin Klein Jeans and Calvin Klein Underwear – παρουσιάζονται μαζί σε μια σειρά από εντυπωσιακές φωτογραφίες και ένα βίντεο στο οποίο συμμετέχουν ταλέντα που προκαλούν.

ELENA VOTSI "Love Effect"


Find what you love and spoil your other half for Valentine's Day. 

CARTIER «Αmulette»


Aπό τα αρχαία χρόνια οι πολύτιμοι λίθοι έχουν και από μία μοναδική σημασία. Πρεσβεύουν μερικά από τα πιο δυνατά συναισθήματα που ο άνθρωπος τους έχει αποδώσει. Τύχη, αγάπη, ευτυχία.
Η σειρά «Amulette» του οίκου Cartier είναι μία συλλογή αφιερωμένη στις πέτρες, τα κομμάτια μοιάζουν σαν φυλαχτά, γούρια και σαν περίτεχνα λουκέτα που κρύβουν ένα πολύ προσωπικό μήνυμα..!

YELLOW BANANAS

BANANISTAS

To vivid & εξωτικό κίτρινο της μπανάνας είναι το χρώμα που θα λατρέψετε σε ρούχα και αξεσουάρ aυτό το καλοκαίρι.

ETOILE BY ISABEL MARANT

Electro Vintage

Βρείτε την έμπνευση που χρειάζεστε ταξιδεύοντας λίγο μέσα στην συλλογή της Isabel Marant για το καλοκαίρι του '16..!

#MAKEAPROMISE

LOUIS VUITTON & UNICEF ΕΝΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ.
Μία καμπάνια που λανσαρίστηκε αυτό το μήνα από τον πολυτελή γαλλικό οίκο με σκοπό να ενισχύσει το ταμείο της Unicef και κατά συνέπεια να προσφέρει την πολύτιμη βοήθεια της στα παιδιά όλου του κόσμου που το έχουν ανάγκη. 

Η συνεργασία της Louis Vuitton με την UNICEF θα βοηθήσει να υποστηρίξει τις προσπάθειες του οργανισμού για την προστασία των παιδιών που εκτίθενται σε φυσικές καταστροφές και συγκρούσεις, στην παροχή υγειονομικής περίθαλψης, διατροφής και εκπαίδευσης. 

"Η UNICEF είναι ένας ισχυρός και αξιόπιστος ηγέτης στην ανθρωπιστική δράση. Μαζί, μπορούμε να κάνουμε μια πραγματική διαφορά για τα παιδιά στις πιο ευάλωτες καταστάσεις,"δήλωσε ο Michael Burke, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Vuitton.


Για την ενίσχυση του σκοπού αυτού η Louis Vuitton σχεδίασε το Silver Lockit, εμπνευσμένο από το unpickable κλειδαριάς που εφευρέθηκε από τον Georges Vuitton το 1890. Το ασημένιο μενταγιόν είναι διαθέσιμο σε δύο μοντέλα κρεμαστό και βραχιόλι. Για κάθε πώληση, Louis Vuitton θα δωρίσει $ 200 για τη UNICEF.


Διαδώστε και στηρίξτε την καμπάνια στα social σας με το hashtag #MAKEAPROMISE

I AM POISON

Κάτι νέο έρχεται από τον οίκο Dior 1 Φεβρουαρίου.

ICONIC ΑΓΆΠΗ: MOM JEANS

BLUE JEANS

Πάει με όλα, φοριέται όλες τις ώρες, λατρεύετε σαν θεός από μικρούς, μεγάλους, fashion icons, ντεμοντέ, το αγοράζετε συνέχεια, κάθε σεζόν, σε κάθε μήκος, χρώμα, στυλ. Τι είναι. Το λένε ντένιμ ή τζιν… παρακάτω οι πιο ιδιοφυείς και στυλάτοι τρόποι για να το φορέσετε!

Nina Ricci Pre-Fall/Winter '16-17

 Aέρινα, εύθραστα,θαυμάσια αλλά και bold τα κομμάτια της Nina Ricci για το χειμώνα του '16 θα σας κάνουν να παραμιλήσετε!