Tα PENNIE shops είναι ένα brand που αγαπώ και στηρίζω πρώτα απ'ολα γιατί είναι ελληνικό. Είναι μια οικογενειακή επιχείρηση που έγινε μετά από πολύ προσωπική δουλειά και όραμα, success story. Εμείς, κάναμε μια πολύ ωραία συζήτηση με τον Γιώργο Μπόθο, ιδιοκτήτη τρίτης γενιάς των PENNIE shops.
Πως κατάφερες να μετατρέψεις μια ελληνική παραδοσιακή επιχείρηση με κλασσικά λευκά είδη σε ένα υπέροχο lifestyle brand?
Tα Pennie είναι πλέον συνώνυμα του μοντέρνου ελληνικού
design. Συνεργάζεστε με Ελληνικές βιοτεχνίες, κάνετε δικά σας πράγματα , πως
γίνεται?
Εκτός από τη λιανική πώληση ασχολείστε και με b2b υπηρεσίες
όπως εξοπλισμός ξενοδοχείων και τουριστικών μονάδων. Ποιο είναι το πιο
challenging κομμάτι σε αυτή τη διαδικασία αλλά και οι δυσκολίες που μπορεί να
υπάρχουν.
Follow
Browse
Πως κατάφερες να μετατρέψεις μια ελληνική παραδοσιακή επιχείρηση με κλασσικά λευκά είδη σε ένα υπέροχο lifestyle brand?
Πρέπει να πω καταρχάς .. δεν έγινε από την μια στιγμή στην
άλλη και κατά δεύτερον το brand Pennie δεν έχει φτάσει εκεί που θα θέλαμε
ιδανικά. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα. Καθημερινά δουλεύουμε στο Design το R&D,
την βελτίωση του προ ιοντικού μας μείγματος καθώς επίσης και την βελτιστοποίηση
εσωτερικών διαδικασιών, service προς τον πελάτη μας & βελτίωση
καταστημάτων. Οπότε για να απαντήσω στο ερώτημα. Ήταν και είναι μια αέναη
διαδικασία πολυεπιπεδης εξέλιξης από τους ανθρώπους μας.
Τα Pennie προμηθεύονται πρώτες ύλες από την παγκόσμια αγορά
και αναλαμβάνουν από την αρχή μέχρι το τέλος την δημιουργία του τελικου
προϊόντος. Οπότε ξεκινάμε με την σύλληψη της ιδέας, τον σχεδιασμό, τις τεχνικές
προδιαγραφές και το packaging. Ένα μεγάλο μέρος των συλλογών μας μεταποιείται
σε συνεργαζόμενα ελληνικά εργαστήρια καθώς επίσης όλα τα custom designs όπως
ειδικές ραφές, κεντήματα & εκτυπώσεις γίνονται στην Ελλάδα.
Παρατηρούμε ότι η επικοινωνία & η Social Media
στρατηγική είναι αρκετά έντονη και συχνή. Πιστεύεις ότι ο καταναλωτής έχει
αλλάξει κάπως τον τρόπο που ψωνίζει? Παλιά βλέπαμε τις βιτρίνες και μπαίναμε
στο κατάστημα, τώρα βλέπουμε ένα post στο Instagram και μας πείθει να
αγοράσουμε χωρίς καν να αγγίξουμε το προϊόν..
Σαφέστατα. Δεν είναι απλά μια μόδα αλλά συνήθεια η οποία
κερδίζει έδαφος καθημερινά σε πολλά ηλικιακά group. Η στρατηγική μας κατεύθυνση
ήταν και θα παραμείνει digital. Τα τελευταία 12 χρόνια οπού και το
www.pennie.gr βγήκε στον αέρα έχουμε δεί μεγάλές αλλαγές στις προτιμήσεις του
κοινού. Μην ξεχνάμε βέβαια πως το ελληνικό κοινό, ιδιοσυγκρασιακά, θέλει να
‘περπατήσει’ σε μια γειτονιά η κάποια κεντρική αγορά για να κάνει τα ψώνια.
Οπότε δεν αγνοούμε τα θέλω του κοινού & προσπαθούμε να είμαστε ένα δυναμικό
μοντέλο επιχείρησης με online & instore παρουσία.
Μίλησε μας για τις συνεργασίες που κάνετε με Έλληνες
δημιουργούς καθώς και ποια ήταν η τελευταία.
Τα τελευταία χρόνια έχουμε κάνει συνεργίες με δημιουργικούς
ανθρώπους που κάνουν αξιόλογα πράγματα,
ο κάθε ένας στον τομέα του. Θα ήταν άδικο να αναφερθώ μονο στις τελευταιες αλλα
θα πω μερικές. Έχουμε συνεργαστεί στενά με την σχεδιαστική ομάδα Rotate, με τον
εικαστικό Φίλιππο Θεοδωρίδη, με τον ραδ. σταθμό Εν Λευκό, τον σχεδιαστή μόδας
Άγγελο Μπράτη & πολλούς ακόμα. Επιδιώκουμε συνεργασίες με νέους ανθρώπους
& στο άμεσο μέλλον θα επεκταθούν.
Τα τελευταία 12 χρόνια οπού και το www.pennie.gr βγήκε στον αέρα έχουμε δεί μεγάλές αλλαγές στις προτιμήσεις του κοινού. Μην ξεχνάμε βέβαια πως το ελληνικό κοινό, ιδιοσυγκρασιακά, θέλει να ‘περπατήσει’ σε μια γειτονιά η κάποια κεντρική αγορά για να κάνει τα ψώνια. Οπότε δεν αγνοούμε τα θέλω του κοινού & προσπαθούμε να είμαστε ένα δυναμικό μοντέλο επιχείρησης με online & instore παρουσία.
3 χαρακτηριστικά των συλλογών Pennie που κάνουν την διαφορά
με άλλα brands.
Μοναδικό Design,Value for
Money, 5000+ προτάσεις
Το pennie.business είναι ένα μεγάλο κομμάτι των εργασιών μας
είναι αλήθεια. Η μακροχρόνια εμπειρία μας, η αμεσότητα των συλλογών μας, η
επιμέλεια πάνω στα projects & οι δυνατότητες εξατομίκευσης σε επίπεδο
προϊόντος & υπηρεσίας είναι προαπαιτούμενα του σύγχρονου επαγγελματία.
Πάντα στο μυαλό μας έχουμε τoν συνδυασμό της αισθητικής ενός χώρου με την
λειτουργικότητα προς όφελος του πελάτη & επισκέπτη. Όσο για τα δύσκολα.. Θα
έλεγα ότι είναι περισσότερο δημιουργικές οι προκλήσεις που μας απασχολούν. Η
φιλοσοφία μας στο επαγγελματικό κομμάτι είναι πως δεν υπάρχουν προβλήματα παρά
μόνο ‘θέματα προς επίλυση’
Από πού αντλείται έμπνευση για τις συλλογές σας?
Από τους φίλους μας, τους πελάτες μας, τα καθημερινά
ακούσματα, τις θυμίσεις μας, τα παιδικά μας χρόνια, τα ταξίδια μας. Πολλές
συλλογές είναι αυθόρμητες, άλλες καλοδουλεμένες & άλλες αυστηρά
επαγγελματικές.
Έχουμε συνεργαστεί στενά με την σχεδιαστική ομάδα Rotate, με τον εικαστικό Φίλιππο Θεοδωρίδη, με τον ραδ. σταθμό Εν Λευκό, τον σχεδιαστή μόδας Άγγελο Μπράτη & πολλούς ακόμα. Επιδιώκουμε συνεργασίες με νέους ανθρώπους & στο άμεσο μέλλον θα επεκταθούν.
Λαμβάνετε μέρος σε εκθέσεις του εξωτερικού?
Ακόμα όχι. Επισκεπτόμαστε όλα τα μεγάλα γεγονότα στον χώρο
του σπιτιού και της διακόσμησης αλλά δεν συμμετέχουμε σε εκθέσεις εξωτερικού.
Όσον αφορά τις κινήσεις εξωστρέφειας κάνουμε τα πρώτα δειλά βήματα με αποστολές
από το e-shop σε Κύπρο, Αγγλία, Αμερική, Ολλανδία, Ιταλία & Γερμανία
Get SocialFollow
Browse
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου