I do rings #jewelrystories

I do rings #jewelrystories


Η επιλογή του αιώνιου συμβόλου


Τα δαχτυλίδια αρραβώνων ή αλλιώς τα γνωστά σε όλους μονόπετρα  αποτελούν ουσιαστικά την υπόσχεση, την δέσμευση και την επισφράγιση της αγάπης ενός ζευγαριού πριν το γάμο.

(οι άνδρες μπορεί να το αποφεύγουν και να είναι παντελώς αδιάφορο θέμα για αυτούς αλλά πολλές γυναίκες το ονειρεύονται και το περιμένουν μια ζωή)

Ο Αντώνης  Δαφνομήλης, φίλος, γεμολόγος και κοσμηματοποιός  απαντάει σε ένα ενδιαφέρον Q&A.

Τι σχέδιο είναι hot σήμερα?
Αυτό το καθορίζει η γυναίκα, ανάλογα με το στυλ της αν είναι κλασσική ή μοντέρνα έτσι επιλέγει και το δαχτυλίδι.
Οι γυναίκες διαλέγουν δηλαδή? Δεν έρχεται ο άνδρας πρώτα να το διαλέξει βάση παράδοσης?
Πλέον έχουν αλλάξει πολύ τα δεδομένα και τα βήματα δεν γίνονται παραδοσιακά. Σήμερα στις περισσότερες περιπτώσεις το ζευγάρι έρχεται μαζί, διαλέγει η γυναίκα τις της αρέσει και βασικά πολλά ζευγάρια κάνουν το βήμα αυτό αφού μείνει έγκυος η γυναίκα. Αυτό είναι το πιο σύνηθες. Ακόμη τα πράγματα έχουν απλοποιηθεί και για τους άνδρες αφού δεν θέλουν να πάρουν κάτι και να μην αρέσει στη σύντροφο τους.  Το ποσοστό είναι 20% άνδρες που έρχονται και διαλέγουν μόνοι και 80% χωρίς φόβο και πάθος με το ταίρι τους.



Μα πως γίνεται να μη την αρέσει? Αυτό σημαίνει ότι δεν ξέρει και τόσο πολύ το γούστο της ή της τι θα τις άρεσε?
Γίνεται, και μάλιστα έχει τύχει να έρθει πελάτης, να αγοράσει, να κάνει πρόταση και να φέρουν μαζί πίσω το δαχτυλίδι επειδή δεν τις άρεσε και το άλλαξε..! Η κίνηση μετράει φυσικά. Πολλές φορές τυχαίνει να μου στέλνουν και αρκετοί πελάτες μέσα από τα social media και από όλο τον κόσμο (Αμερική, Καναδά..) και χωρίς καν να γνωρίζουν το μέγεθος το παραγγέλνουν για να κάνουν την πρόταση.
Επίσης, υπάρχουν και περιπτώσεις single γυναικών που τους αρέσει το μονόπετρο σαν σχέδιο και concept και το αγοράζουνn δώρο στον εαυτό τους!
Κάτι διαφορετικό από το κλασσικό διαμάντι ζητάνε?
Ναι, αυτή την περίοδο είναι πολύ στη μόδα το μαύρο διαμάντι. Eίναι πιο οικονομικό αλλά και πιο μοντέρνο.


Χρυσό ή λευκόχρυσο?
Ανάλογα με την διάθεση και το γούστο του πελάτη. Και ο ροζ χρυσός έχει αρκετή ζήτηση.

Ποιο είναι το πιο διαδεδομένο κόψιμο διαμαντιού?

Συνήθως το στρογγυλό: Round brilliant cut.
To πιο βασικό κριτήριο για την επιλογή του δαχτυλιδιού?
Το design είναι το πιο βασικό.


Θέλω να μου πεις και για τις βέρες, πως τις επιλέγουν τα ζευγάρια.
Τις περισσότερες φορές τις διαλέγουν μαζί. Αλλά φυσικά την τελική απόφαση την παίρνει η γυναίκα. Ο άνδρας ακολουθεί αυτή την επιλογή. Επίσης πάντα γράφουν κάτι, τα ονόματα τους ή ημερομηνία.


More: https://www.facebook.com/DB-Jewels-584734671597825/https://www.dbjewels.gr/

October month

ΠΡΟΛΗΨΗ & ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Ιllustration by Constantinos Fidanis 

Η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη (αυτοεξέταση και μαστογραφία) και άρα η έγκαιρη διάγνωση!

Ο καρκίνος του μαστού είναι μια νόσος που θεραπεύεται σε σημαντικό βαθμό. Αρκεί να διαγνωστεί εγκαίρως. Ο Προσυμπτωματικός έλεγχος για καρκίνο του μαστού μπορεί να μειώσει την πιθανότητα θανάτου από τη νόσο κατά 25%. 

Στην Ελλάδα κάθε χρόνο έχουμε περίπου 1.500 νέες περιπτώσεις καρκίνου του μαστού. Οι παράγοντες που σχετίζονται με την εμφάνιση του καρκίνου του μαστού δεν έχουν πλήρως διευκρινιστεί.


Αυτοεξέταση και Μαστογραφία. Κάνε την πρόληψη ρουτίνα, σαν μια συνήθεια φροντίδας στο μηνιαίο και ετήσιο πρόγραμμά σου. Θυμήσου να κάνεις μια φορά το μήνα αυτοεξέταση για να παρακολουθείς το στήθος σου και σε περίπτωση που είσαι άνω των 40 ετών μην ξεχνάς να επαναλαμβάνεις την ετήσια μαστογραφία σου.
To φετινό βραχιόλι της Estée Lauder για την στήριξη του καρκίνου του μαστού. 


H φετινή εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies έχει θέσει ως στόχο την συγκέντρωση $8 εκατομμυρίων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν, να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν. Οι δράσεις περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων:
  • Φωτισμό σημαντικών κτιρίων, μνημείων σε όλο τον κόσμο - μεταξύ των οποίων το Empire State Building, στη Νέα Υόρκη, ο Πύργος του Άιφελ, στο Παρίσι, και το Lotte World Tower, στη Σεούλ με το ροζ χρώμα της καμπάνιας και στόχο την ενημέρωση
  • Ένα κίνημα με κοινωνικό χαρακτήρα για την σύμπραξη όσο το δυνατών περισσότερων στην προσπάθεια για τη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο μέσα από το hashtag #TimeToEndBreastCancer και την αναφορά @esteelaudercompanies
  • Διανομή ενημερωτικού υλικού και προσφορά της ροζ κορδέλας σε όλα τα σημεία πώλησης προϊόντων Estée Lauder παγκοσμίως
  • Κινητοποίηση των 46.000 εργαζομένων στην εταιρία σε όλο τον κόσμο για να μοιραστούν το μήνυμα της καμπάνιας
  • Στην Ελλάδα συγκεντρώνονται χρήματα μέσω φιλανθρωπικών δράσεων για την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ιάση Στήριξη (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ), αλλά και μέσω του συλλεκτικού pink ribbon bracelet, σχεδιασμένο από τον Dukas, που διατίθεται στα σημεία πώλησης Estee Lauder, αλλά και σε επιλεγμένα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin.  


Το μήνυμα της εκστρατείας των Estée Lauder Companies για τον καρκίνο του μαστού είναι ξεκάθαρο: Είναι η ώρα να ενημερώσουμε και να εκπαιδεύσουμε ακόμα περισσότερο κόσμο. Είναι η ώρα να μάθουμε περισσότερα για τις αιτίες και τους τρόπους αντιμετώπισης. Το κίνημα είναι πιο ισχυρό από ποτέ, με ένα μήνυμα, που δεν θα μπορούσε να είναι πιο απλό:  
It’s “Time to End Breast Cancer.”


Μάθετε περισσότερα για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού των Estee Lauder Companies στο bcacampaign.com.


Ο καρκίνος του μαστού, μας αφορά όλους! Ας βάλουμε ένα τέλος! #TimeToEndBreastCancer


χρήσιμα Links: 
https://www.almazois.gr/
  • Ελληνική Εταιρία Ογκολόγων – Παθολόγων Ελλάδας
  • www.hesmo.gr 
  • Ελληνική Χειρουργική Εταιρία Μαστού
    www.exem.gr 
  • Ελληνική Εταιρία Μαστολογίας
    www.mastologia.gr 
  • Ελληνική Εταιρία Παρηγορητικής & Συμπτωματικής Φροντίδας Καρκινοπαθών
    www.grpalliative.gr

Alexander the GREAT..!

3 looks Που ξεχώρισα από την συλλογή του Alexander MCQueen για την περίοδο Άνοιξη - Καλοκαίρι 2019.

Δε είναι σύνολα που φοράς εύκολα, φυσικά ούτε που αγοράζεις γιατί οι τιμές είναι άπιαστες για τις περισσότερες από εμάς αλλά σίγουρα είναι ρούζα που δεν μπορείς να μην θαυμάσεις!

Νο1 το dijon yellow φόρεμα

Νο2 Το λευκό με τα κλιπς omg..

No3 Το μοναδικό Layer στα κολιέ αλλά και η φούστα ζώνη από νάπα δέρμα..!

From Paris with Katerina Psoma

Η Κατερίνα Ψωμά στέλνει το forecast της για τις jewelery τάσεις από το Παρίσι.




Stylish Q&A with Jewelry designer Melanie Georgakopoulos


Η συνέντευξη έγινε μέσω email αφού μοιράζει το χρόνο της μεταξύ Λονδίνου & Αμβούργου. Η επικοινωνία μας ήταν πολυ ευχάριστη αφού τις περισσότερες απαντήσεις της μπορούσα να τις κάνω εικόνα. Την Melanie την παρακολουθώ περίπου 4 χρόνια και πραγματικά η δουλειά της σχετικά με το κόσμημα είναι unique. Πρωτοξεκίνησε να πειραματίζεται με τα μαργαριτάρια κατά τύχη, δεν αποκαλύπτω πως, διαβάστε παρακάτω..J Και όμως τα λάτρεψε, δημιούργησε το δικό της brand και συνεργάστηκε με έναν κολοσσο. 

Την ευχαριστώ θερμά που ανταποκρίθηκε αμέσως και που έδωσε μια εξαιρετική συνέντευξη αποκλειστικά για το blog μου! 



Τι σε ώθησε να ασχοληθείς με το κόσμημα και ιδιαίτερα με τα μαργαριτάρια?

Άρχισα να ασχολούμαι με το κόσμημα από πολύ νωρίς. Γύρω στα 15 έπαιζα με διάφορα υλικά, έφτιαχνα πράγματα χωρίς σκοπό, ώσπου μια μέρα σκέφτηκα ότι θα ήταν μια καλή λύση να βρω ένα τρόπο να τα χρησιμοποιήσω για να έχουν κάποια χρήση. Έτσι αποφάσισα να τα μετατρέψω σε κοσμήματα. Αργότερα, όταν τέλειωσα τις σπουδές μου στη γλυπτική και άρχισα στο Λονδίνο, και άρχισα το μεταπτυχιακό στο RCA έψαχνα ακόμη στο στυλ μου πάνω στο κόσμημα. Έπαιζα με πολλά και διάφορα υλικά, ώσπου μια μέρα αποφάσισα να "κόψω" ένα μαργαριτάρι που είχα γιατί είχα την περιέργεια να δω πως είναι μέσα. Έκτοτε δεν έχω καταφέρει να ξεκολλήσω από τα μαργαριτάρια!

Ποια είναι τα ερεθίσματα και οι εμπνεύσεις που σε επηρεάζουν όταν ξεκινάς να σχεδιάζεις μια σειρά?

Για εμένα, δεν υπάρχει αρχή και τέλος, ουσιαστικά, σχεδιάζω χωρίς να σταματάω, το μυαλό μου γεννά ιδέες καθημερινά, προσπαθώ να τις καταγράψω στο sketchbook μου και όταν αισθάνομαι ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να τις αναπτύξω τότε περνάω πολλές ώρες σχεδιάζοντας, κοιτάζοντας περιοδικά μόδας, εκθέσεις.. για να χαλαρώσω το μυαλό μου και να φανταστώ τη γυναίκα που θα μπορούσε να φορέσει αυτά τα κοσμήματα.

Είσαι Head Designer στο fine jewelry brand M/G TASAKI. Μίλησε μας λίγο για αυτό και τις συλλογές που λανσάρετε. Ποιο είναι το process? Ακολουθείτε κάποιες τάσεις? Ποιο είναι το concept πίσω από τις δημιουργίες?

Η Τasaki με πλησίασε το 2012 όταν είχα ήδη αρχίσει την επώνυμη μάρκα μου και πουλούσα σε καταστήματα όπως Dover Street Market. Ενώ δεν τους ήξερα από πριν, μόλις είδα τα σχέδια του THAKOON (τότε creative director) εντυπωσιάστηκα. Με κάλεσαν στην Ιαπωνία να τους γνωρίσω και φεύγοντας μου έκαναν πρόταση να δημιουργήσουμε μια μάρκα μαζί.

Το M/G TASAKI ήταν και είναι ακόμα μεγάλη τιμή για μένα, να συνεργάζομαι σε μια τόσο μεγάλη Ιαπωνική εταιρεία με τέτοια ιστορία και κατασκευαστική ποιότητα. Και αυτό που είναι το «κερασάκι» στην τούρτα είναι ότι σχεδιάζω ακριβώς αυτό που θέλω. Κάνω τις προτάσεις μου κάθε σεζόν και διαλέγουν αυτά που ταιριάζουν περισσότερο στους πελάτες τους. Η μάρκα έχει τρομερή επιτυχία, κυρίως στην Ιαπωνία, Κορέα, Ταιβάν και Κίνα που είναι και οι κυριότερες αγορές τους. Σιγά, σιγά έρχονται και στην Ευρώπη με πρώτο κατάστημα στο Λονδίνο το τέλος του 2018.


Στην τελευταία συλλογή ΜΟP, βλέπουμε εντυπωσιακά κολιέ σαν τσόκερς και cuffs βραχιόλια. Μίλησε μας για το πάντρεμα των υλικών και των στοιχείων. 

Ευχαριστώ πολύ! Αυτά τα κομμάτια ανήκουν στη δική μου προσωπική δουλειά. Τα τελευταία χρόνια έχω στρέψει την προσοχή στο φίλντισι, mother of pearl γιατί βλέπω ότι είναι ένα καταπληκτικό υλικό με τρομερές δυνατότητες που πολλοί λίγοι έχουν δουλέψει όπως του αξίζει. Με έχει ενθουσιάσει και βέβαια παρουσιάζει πολλές προσκλήσεις, οπότε αποφάσισα να το δουλέψω σχεδόν αποκλειστικά από εδώ και στο εξής για τη δική μου μάρκα και να κρατήσω στα μαργαριτάρια για την MGTASAKI.

Πως θα σχεδίαζες το τέλειο «Ι do» ring? Στο έχουν ζητήσει?

Ναι μου το έχουν ζητήσει φίλοι μου αλλά δεν ήθελαν μαργαριτάρια. Η αλήθεια είναι ότι τα μαργαριτάρια θέλουν λίγη προσοχή όταν τα φοράς κάθε μέρα – όλη μέρα (ιδρώτας, σαπούνια κλπ) οπότε θα προτιμούσα να σχεδιάσω κάτι με φίλντισι που είναι πιο ανθεκτικό.

Με τι outfit θα συνδύαζες ένα κλασσικό μαργαριταρένιο κολιέ?

Εντελώς καθημερινό σύνολο, λευκό πουκάμισο, τζινάκι, σταράκια… ότι πιο χαλαρό για να σπάσει την σοβαρότητα των μαργαριταριών.

Όταν σχεδιάζεις έχεις συγκεκριμένες γυναίκες που σε εμπνέουν?

Οι φίλες μου θα έλεγα περισσότερο (για καθημερινά κομμάτια) ή μια ηρωίδα βιβλίου / ταινίας. (για να φανταστώ ένα extreme κομμάτι.

Το πιο challenging κομμάτι της δουλειάς σου?

Υπάρχει ένας βαθμός δυσκολίας όταν πρέπει να πείσω κάποιον να κάνει κάτι που δεν θέλει. Για παράδειγμα, έναν τεχνίτη να κόψει ένα μαργαριτάρι στα 2.  Αλλά αν δεν πιέσεις λίγο να κάνεις κάτι διαφορετικό πως θα πρωτοτυπήσεις..?

Πως είναι μια τυπική μέρα της Μelani? Ζείς στο εξωτερικό ?

Ζω στο Αμβούργο αυτή τη στιγμή λόγω προσωπικής ζωής αλλά το γραφείο μου είναι στο Λονδίνο. Ξυπνάω κατά τις 6 το πρωί λόγω παιδιών, και μετά από πρωινό & νηπιαγωγείο είμαι στο γραφείο κατά τις 8:30. Πίνω τον καφέ μου με την ησυχία μου διαβάζοντας Bof- Business of Fashion πριν αρχίσει ένας μαραθώνιος από τηλεφωνήματα και skype! Ιδανικά μετά το μεσημεριανό έχω ένα 2ωρο για να σχεδιάσω και κατά τις 4 πμ φεύγω  για να περάσω το απόγευμα με τα παιδιά μου. Τα βράδια ξεφυλλίζω περιοδικά, κοιτάω Netflix ή βγαίνω για φαγητό με τον άντρα μου. Κάθε δύο εβδομάδες φεύγω για meetings με πελάτες & τον Office manger στο Λονδίνο και 2 φορές το χρόνο πάω Ιαπωνία.

Το Instagram για σένα είναι.. ?

Ένας ακόμα τρόπος επικοινωνίας, ένα παράθυρο στο διεθνή κόσμο μόδας και κοσμημάτων. Συγκεκριμένα το Instagram μου το χρησιμοποιώ σαν πλατφόρμα επικοινωνίας για να αναδείξω όχι μόνο τη δική μου δουλειά αλλά και την δουλειά άλλων, (με μαργαριτάρια, MOP) που μου αρέσει με σκοπό να δημιουργηθεί μια καλλιτεχνική πλατφόρμα που επίκεντρο  της θα έχει το μαργαριτάρι, το κόσμημα & το mop.

 Ευχαριστώ πάρα πολύ!

Light & cosy winter

Lightweight, cosy, μαλακά πλεκτά για το φθινόπωρο και ιδανικά για Layering.

Δικό μου look μαζί με ένα απλό μαύρο παντελόνι και μποτάκια
Φορεμένο σαν φόρεμα ένα oversized πουλόβερ. Και χαρίς καλσόν για τις τολμηρές και εφόσον ο καιρός το επιτρέπει!
 Όλες οι αποχρώσεις του μπεζ. Συνδυασμένο με ένα wide pants και σικ φλατς είναι ένα σύνολο άψογο για γραφείο και ραντεβού.
 Πιο θυληκή εκδοχή με μίντι φούστα και μποτάκια
Αll time classic και η πιο αγαπημένη μου, πουλόβερ συνδυασμένο με τζιν και τακούνια! Killing it!

Aλλες ιδέες?

Βρείτε με στο instagram: @elforell

Yannis Sergakis x Ioanna Souflia Synergy


O αγαπημένος μου Γιάννης Σεργάκης ενώνει τις δυνάμεις του με την εξίσου χαρισματική Ιωάννα Σουφλιά δημιουργώντας μια σειρά για “εκείνον” . To brand Yannis Sergakis Adornments είναι γνωστό για τις elegant & minimal γραμμές του ενώ τα σχέδια της Ιωάννας Σουφλιά είναι γνωστά για τις πολύτιμες δημιουργίες από μάρμαρο.  Ένα πολύ ενδιαφέρον και υποσχόμενο synergy. Bravo

Satin oil by Diptyque.

Ένα beauty masterpiece. Το Satin oil της Diptyque είναι ένα ξηρό beauty λάδι για σώμα, μαλλιά & πρόσωπο που κάνει το δέρμα πραγματικά μεταξένιο. Ένα spritzer αρκεί για να γίνει η δουλειά αφού και η μυρωδιά του είναι απίστευτα σαγηνευτική. Νότες jasmine, ylang-ylang & σαφράν παντρεύονται αρμονικά. Το καλοκαίρι το φόραγα αντί για άρωμα μετά από κάθε μπάνιο μου. Ένα από τα ωραιότερα προιόντα του γαλλικού οίκου που έχω δοκιμάσει.

Βρείτε το εδώ

meet PENNIE

Tα PENNIE shops είναι ένα brand που αγαπώ και στηρίζω πρώτα απ'ολα γιατί είναι ελληνικό. Είναι μια οικογενειακή επιχείρηση που έγινε μετά από πολύ προσωπική δουλειά και όραμα, success story. Εμείς, κάναμε μια πολύ ωραία συζήτηση με τον Γιώργο Μπόθο, ιδιοκτήτη τρίτης γενιάς των PENNIE shops.
Πως κατάφερες να μετατρέψεις μια ελληνική παραδοσιακή  επιχείρηση με κλασσικά λευκά είδη σε ένα υπέροχο lifestyle brand?

Πρέπει να πω καταρχάς .. δεν έγινε από την μια στιγμή στην άλλη και κατά δεύτερον το brand Pennie δεν έχει φτάσει εκεί που θα θέλαμε ιδανικά. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα. Καθημερινά δουλεύουμε στο Design το R&D, την βελτίωση του προ ιοντικού μας μείγματος καθώς επίσης και την βελτιστοποίηση εσωτερικών διαδικασιών, service προς τον πελάτη μας & βελτίωση καταστημάτων. Οπότε για να απαντήσω στο ερώτημα. Ήταν και είναι μια αέναη διαδικασία πολυεπιπεδης εξέλιξης από τους ανθρώπους μας. 

Tα Pennie είναι πλέον συνώνυμα του μοντέρνου ελληνικού design. Συνεργάζεστε με Ελληνικές βιοτεχνίες, κάνετε δικά σας πράγματα , πως γίνεται?

Τα Pennie προμηθεύονται πρώτες ύλες από την παγκόσμια αγορά και αναλαμβάνουν από την αρχή μέχρι το τέλος την δημιουργία του τελικου προϊόντος. Οπότε ξεκινάμε με την σύλληψη της ιδέας, τον σχεδιασμό, τις τεχνικές προδιαγραφές και το packaging. Ένα μεγάλο μέρος των συλλογών μας μεταποιείται σε συνεργαζόμενα ελληνικά εργαστήρια καθώς επίσης όλα τα custom designs όπως ειδικές ραφές, κεντήματα & εκτυπώσεις γίνονται στην Ελλάδα.

Παρατηρούμε ότι η επικοινωνία & η Social Media στρατηγική είναι αρκετά έντονη και συχνή. Πιστεύεις ότι ο καταναλωτής έχει αλλάξει κάπως τον τρόπο που ψωνίζει? Παλιά βλέπαμε τις βιτρίνες και μπαίναμε στο κατάστημα, τώρα βλέπουμε ένα post στο Instagram και μας πείθει να αγοράσουμε χωρίς καν να αγγίξουμε το προϊόν..

Σαφέστατα. Δεν είναι απλά μια μόδα αλλά συνήθεια η οποία κερδίζει έδαφος καθημερινά σε πολλά ηλικιακά group. Η στρατηγική μας κατεύθυνση ήταν και θα παραμείνει digital. Τα τελευταία 12 χρόνια οπού και το www.pennie.gr βγήκε στον αέρα έχουμε δεί μεγάλές αλλαγές στις προτιμήσεις του κοινού. Μην ξεχνάμε βέβαια πως το ελληνικό κοινό, ιδιοσυγκρασιακά, θέλει να ‘περπατήσει’ σε μια γειτονιά η κάποια κεντρική αγορά για να κάνει τα ψώνια. Οπότε δεν αγνοούμε τα θέλω του κοινού & προσπαθούμε να είμαστε ένα δυναμικό μοντέλο επιχείρησης με online & instore παρουσία.
Μίλησε μας για τις συνεργασίες που κάνετε με Έλληνες δημιουργούς καθώς και ποια ήταν η τελευταία.

Τα τελευταία χρόνια έχουμε κάνει συνεργίες με δημιουργικούς ανθρώπους  που κάνουν αξιόλογα πράγματα, ο κάθε ένας στον τομέα του. Θα ήταν άδικο να αναφερθώ μονο στις τελευταιες αλλα θα πω μερικές. Έχουμε συνεργαστεί στενά με την σχεδιαστική ομάδα Rotate, με τον εικαστικό Φίλιππο Θεοδωρίδη, με τον ραδ. σταθμό Εν Λευκό, τον σχεδιαστή μόδας Άγγελο Μπράτη & πολλούς ακόμα. Επιδιώκουμε συνεργασίες με νέους ανθρώπους & στο άμεσο μέλλον θα επεκταθούν.

Τα τελευταία 12 χρόνια οπού και το www.pennie.gr βγήκε στον αέρα έχουμε δεί μεγάλές αλλαγές στις προτιμήσεις του κοινού. Μην ξεχνάμε βέβαια πως το ελληνικό κοινό, ιδιοσυγκρασιακά, θέλει να ‘περπατήσει’ σε μια γειτονιά η κάποια κεντρική αγορά για να κάνει τα ψώνια. Οπότε δεν αγνοούμε τα θέλω του κοινού & προσπαθούμε να είμαστε ένα δυναμικό μοντέλο επιχείρησης με online & instore παρουσία.

3 χαρακτηριστικά των συλλογών Pennie που κάνουν την διαφορά με άλλα brands. 

Μοναδικό Design,Value for Money, 5000+ προτάσεις  

Εκτός από τη λιανική πώληση ασχολείστε και με b2b υπηρεσίες όπως εξοπλισμός ξενοδοχείων και τουριστικών μονάδων. Ποιο είναι το πιο challenging κομμάτι σε αυτή τη διαδικασία αλλά και οι δυσκολίες που μπορεί να υπάρχουν.

Το pennie.business είναι ένα μεγάλο κομμάτι των εργασιών μας είναι αλήθεια. Η μακροχρόνια εμπειρία μας, η αμεσότητα των συλλογών μας, η επιμέλεια πάνω στα projects & οι δυνατότητες εξατομίκευσης σε επίπεδο προϊόντος & υπηρεσίας είναι προαπαιτούμενα του σύγχρονου επαγγελματία. Πάντα στο μυαλό μας έχουμε τoν συνδυασμό της αισθητικής ενός χώρου με την λειτουργικότητα προς όφελος του πελάτη & επισκέπτη. Όσο για τα δύσκολα.. Θα έλεγα ότι είναι περισσότερο δημιουργικές οι προκλήσεις που μας απασχολούν. Η φιλοσοφία μας στο επαγγελματικό κομμάτι είναι πως δεν υπάρχουν προβλήματα παρά μόνο ‘θέματα προς επίλυση’

Από πού αντλείται έμπνευση για τις συλλογές σας?

Από τους φίλους μας, τους πελάτες μας, τα καθημερινά ακούσματα, τις θυμίσεις μας, τα παιδικά μας χρόνια, τα ταξίδια μας. Πολλές συλλογές είναι αυθόρμητες, άλλες καλοδουλεμένες & άλλες αυστηρά επαγγελματικές.

Έχουμε συνεργαστεί στενά με την σχεδιαστική ομάδα Rotate, με τον εικαστικό Φίλιππο Θεοδωρίδη, με τον ραδ. σταθμό Εν Λευκό, τον σχεδιαστή μόδας Άγγελο Μπράτη & πολλούς ακόμα. Επιδιώκουμε συνεργασίες με νέους ανθρώπους & στο άμεσο μέλλον θα επεκταθούν.

Λαμβάνετε μέρος σε εκθέσεις του εξωτερικού?

Ακόμα όχι. Επισκεπτόμαστε όλα τα μεγάλα γεγονότα στον χώρο του σπιτιού και της διακόσμησης αλλά δεν συμμετέχουμε σε εκθέσεις εξωτερικού. Όσον αφορά τις κινήσεις εξωστρέφειας κάνουμε τα πρώτα δειλά βήματα με αποστολές από το e-shop σε Κύπρο, Αγγλία, Αμερική, Ολλανδία, Ιταλία & Γερμανία
Get Social
Follow
Browse