I do rings #jewelrystories
Τι σχέδιο είναι hot σήμερα?
Μα πως γίνεται να μη την αρέσει? Αυτό σημαίνει ότι δεν ξέρει και τόσο πολύ το γούστο της ή της τι θα τις άρεσε?
Χρυσό ή λευκόχρυσο?
Συνήθως το στρογγυλό: Round brilliant cut.
October month
ΠΡΟΛΗΨΗ & ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Ιllustration by Constantinos Fidanis |
Η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη (αυτοεξέταση και μαστογραφία) και άρα η έγκαιρη διάγνωση!
Ο καρκίνος του μαστού είναι μια νόσος που θεραπεύεται σε σημαντικό βαθμό. Αρκεί να διαγνωστεί εγκαίρως. Ο Προσυμπτωματικός έλεγχος για καρκίνο του μαστού μπορεί να μειώσει την πιθανότητα θανάτου από τη νόσο κατά 25%.
Στην Ελλάδα κάθε χρόνο έχουμε περίπου 1.500 νέες περιπτώσεις καρκίνου του μαστού. Οι παράγοντες που σχετίζονται με την εμφάνιση του καρκίνου του μαστού δεν έχουν πλήρως διευκρινιστεί.
Αυτοεξέταση και Μαστογραφία. Κάνε την πρόληψη ρουτίνα, σαν μια συνήθεια φροντίδας στο μηνιαίο και ετήσιο πρόγραμμά σου. Θυμήσου να κάνεις μια φορά το μήνα αυτοεξέταση για να παρακολουθείς το στήθος σου και σε περίπτωση που είσαι άνω των 40 ετών μην ξεχνάς να επαναλαμβάνεις την ετήσια μαστογραφία σου.
To φετινό βραχιόλι της Estée Lauder για την στήριξη του καρκίνου του μαστού.
H φετινή εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies έχει θέσει ως στόχο την συγκέντρωση $8 εκατομμυρίων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν, να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν. Οι δράσεις περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων:
- Φωτισμό σημαντικών κτιρίων, μνημείων σε όλο τον κόσμο - μεταξύ των οποίων το Empire State Building, στη Νέα Υόρκη, ο Πύργος του Άιφελ, στο Παρίσι, και το Lotte World Tower, στη Σεούλ με το ροζ χρώμα της καμπάνιας και στόχο την ενημέρωση
- Ένα κίνημα με κοινωνικό χαρακτήρα για την σύμπραξη όσο το δυνατών περισσότερων στην προσπάθεια για τη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο μέσα από το hashtag #TimeToEndBreastCancer και την αναφορά @esteelaudercompanies
- Διανομή ενημερωτικού υλικού και προσφορά της ροζ κορδέλας σε όλα τα σημεία πώλησης προϊόντων Estée Lauder παγκοσμίως
- Κινητοποίηση των 46.000 εργαζομένων στην εταιρία σε όλο τον κόσμο για να μοιραστούν το μήνυμα της καμπάνιας
- Στην Ελλάδα συγκεντρώνονται χρήματα μέσω φιλανθρωπικών δράσεων για την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ιάση Στήριξη (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ), αλλά και μέσω του συλλεκτικού pink ribbon bracelet, σχεδιασμένο από τον Dukas, που διατίθεται στα σημεία πώλησης Estee Lauder, αλλά και σε επιλεγμένα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin.
Το μήνυμα της εκστρατείας των Estée Lauder Companies για τον καρκίνο του μαστού είναι ξεκάθαρο: Είναι η ώρα να ενημερώσουμε και να εκπαιδεύσουμε ακόμα περισσότερο κόσμο. Είναι η ώρα να μάθουμε περισσότερα για τις αιτίες και τους τρόπους αντιμετώπισης. Το κίνημα είναι πιο ισχυρό από ποτέ, με ένα μήνυμα, που δεν θα μπορούσε να είναι πιο απλό:
It’s “Time to End Breast Cancer.”
Μάθετε περισσότερα για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού των Estee Lauder Companies στο bcacampaign.com.
Ο καρκίνος του μαστού, μας αφορά όλους! Ας βάλουμε ένα τέλος! #TimeToEndBreastCancer
χρήσιμα Links:
https://www.almazois.gr/
- Ελληνική Εταιρία Ογκολόγων – Παθολόγων Ελλάδας
- www.hesmo.gr
- Ελληνική Χειρουργική Εταιρία Μαστού
www.exem.gr - Ελληνική Εταιρία Μαστολογίας
www.mastologia.gr - Ελληνική Εταιρία Παρηγορητικής & Συμπτωματικής Φροντίδας Καρκινοπαθών
www.grpalliative.gr
Illustration by https://www.instagram.com/fidaniskostadinos/
Alexander the GREAT..!
3 looks Που ξεχώρισα από την συλλογή του Alexander MCQueen για την περίοδο Άνοιξη - Καλοκαίρι 2019.
Δε είναι σύνολα που φοράς εύκολα, φυσικά ούτε που αγοράζεις γιατί οι τιμές είναι άπιαστες για τις περισσότερες από εμάς αλλά σίγουρα είναι ρούζα που δεν μπορείς να μην θαυμάσεις!
Νο1 το dijon yellow φόρεμα
Νο2 Το λευκό με τα κλιπς omg..
No3 Το μοναδικό Layer στα κολιέ αλλά και η φούστα ζώνη από νάπα δέρμα..!
Δε είναι σύνολα που φοράς εύκολα, φυσικά ούτε που αγοράζεις γιατί οι τιμές είναι άπιαστες για τις περισσότερες από εμάς αλλά σίγουρα είναι ρούζα που δεν μπορείς να μην θαυμάσεις!
Νο1 το dijon yellow φόρεμα
Νο2 Το λευκό με τα κλιπς omg..
No3 Το μοναδικό Layer στα κολιέ αλλά και η φούστα ζώνη από νάπα δέρμα..!
Stylish Q&A with Jewelry designer Melanie Georgakopoulos
Η συνέντευξη έγινε μέσω email αφού μοιράζει το χρόνο της μεταξύ Λονδίνου & Αμβούργου. Η επικοινωνία μας ήταν πολυ ευχάριστη αφού τις περισσότερες απαντήσεις της μπορούσα να τις κάνω εικόνα. Την Melanie την παρακολουθώ περίπου 4 χρόνια και πραγματικά η δουλειά της σχετικά με το κόσμημα είναι unique. Πρωτοξεκίνησε να πειραματίζεται με τα μαργαριτάρια κατά τύχη, δεν αποκαλύπτω πως, διαβάστε παρακάτω..J Και όμως τα λάτρεψε, δημιούργησε το δικό της brand και συνεργάστηκε με έναν κολοσσο.
Την ευχαριστώ θερμά που ανταποκρίθηκε αμέσως και που έδωσε μια εξαιρετική συνέντευξη αποκλειστικά για το blog μου!
Τι σε ώθησε να
ασχοληθείς με το κόσμημα και ιδιαίτερα με τα μαργαριτάρια?
Άρχισα να ασχολούμαι με το κόσμημα από πολύ νωρίς. Γύρω στα
15 έπαιζα με διάφορα υλικά, έφτιαχνα πράγματα χωρίς σκοπό, ώσπου μια μέρα
σκέφτηκα ότι θα ήταν μια καλή λύση να βρω ένα τρόπο να τα χρησιμοποιήσω για να
έχουν κάποια χρήση. Έτσι αποφάσισα να τα μετατρέψω σε κοσμήματα. Αργότερα, όταν
τέλειωσα τις σπουδές μου στη γλυπτική και άρχισα στο Λονδίνο, και άρχισα το
μεταπτυχιακό στο RCA έψαχνα ακόμη στο στυλ μου πάνω στο κόσμημα. Έπαιζα με πολλά
και διάφορα υλικά, ώσπου μια μέρα αποφάσισα να "κόψω" ένα μαργαριτάρι που είχα
γιατί είχα την περιέργεια να δω πως είναι μέσα. Έκτοτε δεν έχω καταφέρει να
ξεκολλήσω από τα μαργαριτάρια!
Ποια είναι τα
ερεθίσματα και οι εμπνεύσεις που σε επηρεάζουν όταν ξεκινάς να σχεδιάζεις μια
σειρά?
Για εμένα, δεν υπάρχει αρχή και τέλος, ουσιαστικά, σχεδιάζω
χωρίς να σταματάω, το μυαλό μου γεννά ιδέες καθημερινά, προσπαθώ να τις
καταγράψω στο sketchbook μου και όταν αισθάνομαι ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να τις
αναπτύξω τότε περνάω πολλές ώρες σχεδιάζοντας, κοιτάζοντας περιοδικά μόδας,
εκθέσεις.. για να χαλαρώσω το μυαλό μου και να φανταστώ τη γυναίκα που θα
μπορούσε να φορέσει αυτά τα κοσμήματα.
Είσαι Head Designer στο fine jewelry brand M/G TASAKI. Μίλησε
μας λίγο για αυτό και τις συλλογές που λανσάρετε. Ποιο είναι το process? Ακολουθείτε κάποιες τάσεις? Ποιο είναι το concept πίσω από τις δημιουργίες?
Η Τasaki με πλησίασε το 2012 όταν είχα ήδη αρχίσει την επώνυμη μάρκα
μου και πουλούσα σε καταστήματα όπως Dover Street Market. Ενώ δεν τους ήξερα από πριν, μόλις είδα τα σχέδια του THAKOON (τότε creative director) εντυπωσιάστηκα. Με
κάλεσαν στην Ιαπωνία να τους γνωρίσω και φεύγοντας μου έκαναν πρόταση να
δημιουργήσουμε μια μάρκα μαζί.
Το M/G TASAKI ήταν
και είναι ακόμα μεγάλη τιμή για μένα, να συνεργάζομαι σε μια τόσο μεγάλη
Ιαπωνική εταιρεία με τέτοια ιστορία και κατασκευαστική ποιότητα. Και αυτό που
είναι το «κερασάκι» στην τούρτα είναι ότι σχεδιάζω ακριβώς αυτό που θέλω. Κάνω
τις προτάσεις μου κάθε σεζόν και διαλέγουν αυτά που ταιριάζουν περισσότερο
στους πελάτες τους. Η μάρκα έχει τρομερή επιτυχία, κυρίως στην Ιαπωνία, Κορέα,
Ταιβάν και Κίνα που είναι και οι κυριότερες αγορές τους. Σιγά, σιγά έρχονται
και στην Ευρώπη με πρώτο κατάστημα στο Λονδίνο το τέλος του 2018.
Στην τελευταία συλλογή
ΜΟP, βλέπουμε εντυπωσιακά κολιέ σαν τσόκερς και cuffs βραχιόλια. Μίλησε μας για το πάντρεμα των υλικών και των
στοιχείων.
Ευχαριστώ πολύ! Αυτά τα κομμάτια ανήκουν στη δική μου
προσωπική δουλειά. Τα τελευταία χρόνια έχω στρέψει την προσοχή στο φίλντισι, mother of pearl γιατί
βλέπω ότι είναι ένα καταπληκτικό υλικό με τρομερές δυνατότητες που πολλοί λίγοι
έχουν δουλέψει όπως του αξίζει. Με έχει ενθουσιάσει και βέβαια παρουσιάζει
πολλές προσκλήσεις, οπότε αποφάσισα να το δουλέψω σχεδόν αποκλειστικά από εδώ
και στο εξής για τη δική μου μάρκα και να κρατήσω στα μαργαριτάρια για την MGTASAKI.
Πως θα σχεδίαζες το
τέλειο «Ι do» ring? Στο έχουν ζητήσει?
Ναι μου το έχουν ζητήσει φίλοι μου αλλά δεν ήθελαν
μαργαριτάρια. Η αλήθεια είναι ότι τα μαργαριτάρια θέλουν λίγη προσοχή όταν τα
φοράς κάθε μέρα – όλη μέρα (ιδρώτας, σαπούνια κλπ) οπότε θα προτιμούσα να
σχεδιάσω κάτι με φίλντισι που είναι πιο ανθεκτικό.
Με τι outfit θα συνδύαζες ένα κλασσικό μαργαριταρένιο κολιέ?
Εντελώς καθημερινό σύνολο, λευκό πουκάμισο, τζινάκι,
σταράκια… ότι πιο χαλαρό για να σπάσει την σοβαρότητα των μαργαριταριών.
Όταν σχεδιάζεις έχεις
συγκεκριμένες γυναίκες που σε εμπνέουν?
Οι φίλες μου θα έλεγα περισσότερο (για καθημερινά κομμάτια) ή
μια ηρωίδα βιβλίου / ταινίας. (για να φανταστώ ένα extreme κομμάτι.
Το πιο challenging κομμάτι της δουλειάς σου?
Υπάρχει ένας βαθμός δυσκολίας όταν πρέπει να πείσω κάποιον να
κάνει κάτι που δεν θέλει. Για παράδειγμα, έναν τεχνίτη να κόψει ένα μαργαριτάρι
στα 2. Αλλά αν δεν πιέσεις λίγο να
κάνεις κάτι διαφορετικό πως θα πρωτοτυπήσεις..?
Πως είναι μια τυπική
μέρα της Μelani? Ζείς στο εξωτερικό ?
Ζω στο Αμβούργο αυτή τη στιγμή λόγω προσωπικής ζωής αλλά το
γραφείο μου είναι στο Λονδίνο. Ξυπνάω κατά τις 6 το πρωί λόγω παιδιών, και μετά
από πρωινό & νηπιαγωγείο είμαι στο γραφείο κατά τις 8:30. Πίνω τον καφέ μου
με την ησυχία μου διαβάζοντας Bof- Business of Fashion πριν αρχίσει ένας μαραθώνιος από
τηλεφωνήματα και skype!
Ιδανικά μετά το μεσημεριανό έχω ένα 2ωρο για να σχεδιάσω και κατά τις 4 πμ
φεύγω για να περάσω το απόγευμα με τα
παιδιά μου. Τα βράδια ξεφυλλίζω περιοδικά, κοιτάω Netflix ή βγαίνω για φαγητό με τον άντρα
μου. Κάθε δύο εβδομάδες φεύγω για meetings με πελάτες & τον Office manger στο
Λονδίνο και 2 φορές το χρόνο πάω Ιαπωνία.
Το Instagram
για σένα είναι.. ?
Ένας ακόμα τρόπος επικοινωνίας, ένα παράθυρο στο διεθνή κόσμο
μόδας και κοσμημάτων. Συγκεκριμένα το Instagram μου το χρησιμοποιώ σαν
πλατφόρμα επικοινωνίας για να αναδείξω όχι μόνο τη δική μου δουλειά αλλά και
την δουλειά άλλων, (με μαργαριτάρια, MOP) που μου αρέσει με σκοπό να δημιουργηθεί μια καλλιτεχνική
πλατφόρμα που επίκεντρο της θα έχει το
μαργαριτάρι, το κόσμημα & το mop.
Ευχαριστώ πάρα πολύ!
Light & cosy winter
Lightweight, cosy, μαλακά πλεκτά για το φθινόπωρο και ιδανικά για Layering.
Όλες οι αποχρώσεις του μπεζ. Συνδυασμένο με ένα wide pants και σικ φλατς είναι ένα σύνολο άψογο για γραφείο και ραντεβού.
Πιο θυληκή εκδοχή με μίντι φούστα και μποτάκια
Αll time classic και η πιο αγαπημένη μου, πουλόβερ συνδυασμένο με τζιν και τακούνια! Killing it!
Aλλες ιδέες?
Βρείτε με στο instagram: @elforell
Δικό μου look μαζί με ένα απλό μαύρο παντελόνι και μποτάκια
Φορεμένο σαν φόρεμα ένα oversized πουλόβερ. Και χαρίς καλσόν για τις τολμηρές και εφόσον ο καιρός το επιτρέπει!Όλες οι αποχρώσεις του μπεζ. Συνδυασμένο με ένα wide pants και σικ φλατς είναι ένα σύνολο άψογο για γραφείο και ραντεβού.
Πιο θυληκή εκδοχή με μίντι φούστα και μποτάκια
Αll time classic και η πιο αγαπημένη μου, πουλόβερ συνδυασμένο με τζιν και τακούνια! Killing it!
Aλλες ιδέες?
Βρείτε με στο instagram: @elforell
Yannis Sergakis x Ioanna Souflia Synergy
O αγαπημένος μου Γιάννης Σεργάκης ενώνει τις δυνάμεις του με
την εξίσου χαρισματική Ιωάννα Σουφλιά δημιουργώντας μια σειρά για “εκείνον” . To brand Yannis Sergakis Adornments είναι
γνωστό για τις elegant
& minimal γραμμές του ενώ τα σχέδια της Ιωάννας Σουφλιά είναι γνωστά
για τις πολύτιμες δημιουργίες από μάρμαρο. Ένα πολύ ενδιαφέρον και υποσχόμενο synergy. Bravo!
More at http://yannissergakis.com/
Satin oil by Diptyque.
Ένα beauty masterpiece. Το Satin oil της Diptyque είναι ένα ξηρό beauty λάδι για σώμα, μαλλιά & πρόσωπο που κάνει το δέρμα πραγματικά μεταξένιο. Ένα spritzer αρκεί για να γίνει η δουλειά αφού και η μυρωδιά του είναι απίστευτα σαγηνευτική. Νότες jasmine, ylang-ylang & σαφράν παντρεύονται αρμονικά. Το καλοκαίρι το φόραγα αντί για άρωμα μετά από κάθε μπάνιο μου. Ένα από τα ωραιότερα προιόντα του γαλλικού οίκου που έχω δοκιμάσει.
Βρείτε το εδώ
Βρείτε το εδώ
meet PENNIE
Tα PENNIE shops είναι ένα brand που αγαπώ και στηρίζω πρώτα απ'ολα γιατί είναι ελληνικό. Είναι μια οικογενειακή επιχείρηση που έγινε μετά από πολύ προσωπική δουλειά και όραμα, success story. Εμείς, κάναμε μια πολύ ωραία συζήτηση με τον Γιώργο Μπόθο, ιδιοκτήτη τρίτης γενιάς των PENNIE shops.
Πως κατάφερες να μετατρέψεις μια ελληνική παραδοσιακή επιχείρηση με κλασσικά λευκά είδη σε ένα υπέροχο lifestyle brand?
Tα Pennie είναι πλέον συνώνυμα του μοντέρνου ελληνικού
design. Συνεργάζεστε με Ελληνικές βιοτεχνίες, κάνετε δικά σας πράγματα , πως
γίνεται?
Εκτός από τη λιανική πώληση ασχολείστε και με b2b υπηρεσίες
όπως εξοπλισμός ξενοδοχείων και τουριστικών μονάδων. Ποιο είναι το πιο
challenging κομμάτι σε αυτή τη διαδικασία αλλά και οι δυσκολίες που μπορεί να
υπάρχουν.
Follow
Browse
Πως κατάφερες να μετατρέψεις μια ελληνική παραδοσιακή επιχείρηση με κλασσικά λευκά είδη σε ένα υπέροχο lifestyle brand?
Πρέπει να πω καταρχάς .. δεν έγινε από την μια στιγμή στην
άλλη και κατά δεύτερον το brand Pennie δεν έχει φτάσει εκεί που θα θέλαμε
ιδανικά. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα. Καθημερινά δουλεύουμε στο Design το R&D,
την βελτίωση του προ ιοντικού μας μείγματος καθώς επίσης και την βελτιστοποίηση
εσωτερικών διαδικασιών, service προς τον πελάτη μας & βελτίωση
καταστημάτων. Οπότε για να απαντήσω στο ερώτημα. Ήταν και είναι μια αέναη
διαδικασία πολυεπιπεδης εξέλιξης από τους ανθρώπους μας.
Τα Pennie προμηθεύονται πρώτες ύλες από την παγκόσμια αγορά
και αναλαμβάνουν από την αρχή μέχρι το τέλος την δημιουργία του τελικου
προϊόντος. Οπότε ξεκινάμε με την σύλληψη της ιδέας, τον σχεδιασμό, τις τεχνικές
προδιαγραφές και το packaging. Ένα μεγάλο μέρος των συλλογών μας μεταποιείται
σε συνεργαζόμενα ελληνικά εργαστήρια καθώς επίσης όλα τα custom designs όπως
ειδικές ραφές, κεντήματα & εκτυπώσεις γίνονται στην Ελλάδα.
Παρατηρούμε ότι η επικοινωνία & η Social Media
στρατηγική είναι αρκετά έντονη και συχνή. Πιστεύεις ότι ο καταναλωτής έχει
αλλάξει κάπως τον τρόπο που ψωνίζει? Παλιά βλέπαμε τις βιτρίνες και μπαίναμε
στο κατάστημα, τώρα βλέπουμε ένα post στο Instagram και μας πείθει να
αγοράσουμε χωρίς καν να αγγίξουμε το προϊόν..
Σαφέστατα. Δεν είναι απλά μια μόδα αλλά συνήθεια η οποία
κερδίζει έδαφος καθημερινά σε πολλά ηλικιακά group. Η στρατηγική μας κατεύθυνση
ήταν και θα παραμείνει digital. Τα τελευταία 12 χρόνια οπού και το
www.pennie.gr βγήκε στον αέρα έχουμε δεί μεγάλές αλλαγές στις προτιμήσεις του
κοινού. Μην ξεχνάμε βέβαια πως το ελληνικό κοινό, ιδιοσυγκρασιακά, θέλει να
‘περπατήσει’ σε μια γειτονιά η κάποια κεντρική αγορά για να κάνει τα ψώνια.
Οπότε δεν αγνοούμε τα θέλω του κοινού & προσπαθούμε να είμαστε ένα δυναμικό
μοντέλο επιχείρησης με online & instore παρουσία.
Μίλησε μας για τις συνεργασίες που κάνετε με Έλληνες
δημιουργούς καθώς και ποια ήταν η τελευταία.
Τα τελευταία χρόνια έχουμε κάνει συνεργίες με δημιουργικούς
ανθρώπους που κάνουν αξιόλογα πράγματα,
ο κάθε ένας στον τομέα του. Θα ήταν άδικο να αναφερθώ μονο στις τελευταιες αλλα
θα πω μερικές. Έχουμε συνεργαστεί στενά με την σχεδιαστική ομάδα Rotate, με τον
εικαστικό Φίλιππο Θεοδωρίδη, με τον ραδ. σταθμό Εν Λευκό, τον σχεδιαστή μόδας
Άγγελο Μπράτη & πολλούς ακόμα. Επιδιώκουμε συνεργασίες με νέους ανθρώπους
& στο άμεσο μέλλον θα επεκταθούν.
Τα τελευταία 12 χρόνια οπού και το www.pennie.gr βγήκε στον αέρα έχουμε δεί μεγάλές αλλαγές στις προτιμήσεις του κοινού. Μην ξεχνάμε βέβαια πως το ελληνικό κοινό, ιδιοσυγκρασιακά, θέλει να ‘περπατήσει’ σε μια γειτονιά η κάποια κεντρική αγορά για να κάνει τα ψώνια. Οπότε δεν αγνοούμε τα θέλω του κοινού & προσπαθούμε να είμαστε ένα δυναμικό μοντέλο επιχείρησης με online & instore παρουσία.
3 χαρακτηριστικά των συλλογών Pennie που κάνουν την διαφορά
με άλλα brands.
Μοναδικό Design,Value for
Money, 5000+ προτάσεις
Το pennie.business είναι ένα μεγάλο κομμάτι των εργασιών μας
είναι αλήθεια. Η μακροχρόνια εμπειρία μας, η αμεσότητα των συλλογών μας, η
επιμέλεια πάνω στα projects & οι δυνατότητες εξατομίκευσης σε επίπεδο
προϊόντος & υπηρεσίας είναι προαπαιτούμενα του σύγχρονου επαγγελματία.
Πάντα στο μυαλό μας έχουμε τoν συνδυασμό της αισθητικής ενός χώρου με την
λειτουργικότητα προς όφελος του πελάτη & επισκέπτη. Όσο για τα δύσκολα.. Θα
έλεγα ότι είναι περισσότερο δημιουργικές οι προκλήσεις που μας απασχολούν. Η
φιλοσοφία μας στο επαγγελματικό κομμάτι είναι πως δεν υπάρχουν προβλήματα παρά
μόνο ‘θέματα προς επίλυση’
Από πού αντλείται έμπνευση για τις συλλογές σας?
Από τους φίλους μας, τους πελάτες μας, τα καθημερινά
ακούσματα, τις θυμίσεις μας, τα παιδικά μας χρόνια, τα ταξίδια μας. Πολλές
συλλογές είναι αυθόρμητες, άλλες καλοδουλεμένες & άλλες αυστηρά
επαγγελματικές.
Έχουμε συνεργαστεί στενά με την σχεδιαστική ομάδα Rotate, με τον εικαστικό Φίλιππο Θεοδωρίδη, με τον ραδ. σταθμό Εν Λευκό, τον σχεδιαστή μόδας Άγγελο Μπράτη & πολλούς ακόμα. Επιδιώκουμε συνεργασίες με νέους ανθρώπους & στο άμεσο μέλλον θα επεκταθούν.
Λαμβάνετε μέρος σε εκθέσεις του εξωτερικού?
Ακόμα όχι. Επισκεπτόμαστε όλα τα μεγάλα γεγονότα στον χώρο
του σπιτιού και της διακόσμησης αλλά δεν συμμετέχουμε σε εκθέσεις εξωτερικού.
Όσον αφορά τις κινήσεις εξωστρέφειας κάνουμε τα πρώτα δειλά βήματα με αποστολές
από το e-shop σε Κύπρο, Αγγλία, Αμερική, Ολλανδία, Ιταλία & Γερμανία
Get SocialFollow
Browse
Ceramic love: 5 πιο hot accounts με κεραμικά στο Instagram
Η τελευταία μου αδυναμία είναι γύρω από τα κεραμικά. Διακοσμητικά, βάζα, πιάτα ή κούπες είναι ότι πιο hot στο χώρο του deco σήμερα. Φυσικά στο Instagram βρίσκεις την απόλυτη έμπνευση, up and coming δημιουργούς και νέα brands για να αγοράσεις online. Ξεχώρισα τα 5 δικά μου αγαπημένα και που αν είστε fan πρέπει να ακολουθήσετε στο Instagram.
1. Υria Ceramics @yria_ceramics
2. Fefon Studio ny @fefonstudiony
1. Υria Ceramics @yria_ceramics
2. Fefon Studio ny @fefonstudiony
3.Beau Rush Ceramics @beaurush
4. MrsMandolin @mrsmandolin
5. Zielona Doniczka Ceramics @zielona.doniczka.ceramics
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Must read
Aς μιλήσουμε για πραγματικό στυλ
Πρόσφατα παρακολούθησα ένα Instagram reel, με πρωταγωνιστές δύο πολύ αγαπημένες μου προσωπικότητες, τον Θέμη Τaτάρη και την Ριάνα Κούνου . ...
Explore my world
♛Popular
♥Tags
★Archive
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Alphajoaillerie Η εντυπωσιακή αυτή σειρά, που συνδυάζει την καλλιτεχνική ευφυΐα της βραβευμένης designer Charlotte Chesnais και την avant...
-
3 unique pieces from the eternal luxury house to feast your eyes & beat the Monday blues! Paon earrings in crystal, silver and lacquer...
-
Ραντεβού για shopping στα Ματογιάννια! Η Tommy Hilfiger ανακοινώνει το άνοιγμα του ομώνυμου καταστήματος της στη Μύκονο, μια σημαντική κίνη...
-
NEW YEARS PENDANT FOR 2017 “PURE BEGINNING FOR AN EVERGREEN YEAR” Every leaf a new beginning a new year a new challenge Cha...
-
Το στυλ μου διαχρονικά αλλάζει όπως οι εποχές, εξελίσεται, με ακολουθεί στις καλές και τις κακές μου στιγμές, κάτι όπως και η διάθεση μου.. ...
-
Animale - Chapter II In the second act, this collection of formidable, majestic species grows and becomes the natural sanctuary for kings ...
-
Και οι 2 τους είναι υπέροχες, δημιουργικές, uber stylish, super fan και επιτυχημένες επαγγελματικά μετά από σκληρή δουλειά και προσπάθεια. ...
-
Στο λάπτοπ του παίζει Michael Kiwanuka Love and Hate, εκείνος καθισμένος πίσω από το πάγκο του (το φυσικό του χώρο) φτιάχνει τις τελ...
-
Η οδός Χάρητος πλέον είναι συνδεδεμένη με το κατάστημα της καθώς βρίσκεται στο νούμερο 34 και για παραπάνω από 20 χρόνια.. Έ...
-
Lapo Elkann (born October 7, 1977) is a New York-born Italian industrialist, former marketing manager. He is currently the manager of...
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2022
(16)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2021
(15)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (10)
-
►
2019
(71)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (5)
- ► Φεβρουαρίου (8)
- ► Ιανουαρίου (6)
-
►
2018
(79)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (10)
- ► Φεβρουαρίου (7)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2017
(117)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (11)
-
►
2016
(198)
- ► Δεκεμβρίου (16)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (20)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
►
2015
(306)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (26)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Ιανουαρίου (40)
-
►
2014
(278)
- ► Δεκεμβρίου (62)
- ► Σεπτεμβρίου (10)
- ► Φεβρουαρίου (13)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
►
2013
(285)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (37)
- ► Φεβρουαρίου (9)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2012
(245)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2011
(374)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (38)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Ιανουαρίου (40)
-
►
2010
(367)
- ► Δεκεμβρίου (15)
- ► Σεπτεμβρίου (52)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (6)