GUCCI BLOOM: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ALESSANDRO MICHEL
“ Ήθελα ένα πλούσιο άρωμα λευκών λουλουδιών, ένα θαρραλέο άρωμα που θα σε μεταφέρει σε ένα τεράστιο κήπο γεμάτο με πολλά λουλούδια και φυτά, έναμπουκέτο αφθονίας. Ο κήπος είναι τόσο όμορφος όσο οι γυναίκες. Πολύχρωμος, άγριος, πολυδιάστατος, έχει τα πάντα. Το άρωμα Gucci Bloom μυρίζει όπωςαυτός ο κήπος και σε ταξιδεύει σε ένα φανταστικό προορισμό,” 


δηλώνει σχετικά ο Alessandro Michele.

Να είσαι αυτό που θέλεις να είσαι. Αυτή είναι η στάση ελευθερίας που αναδύεται μέσα από το νέο άρωμα του Alessandro Michele και ανθίζει παράλληλα με το
αυθεντικό πνεύμα των γυναικών. Συνδυασμένα με τα χρώματα, τα σχέδια και τα μοτίβα του καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου, οι γυναίκες που το φορούν ανθίζουν
με ένα φυσικό, εκφραστικό και μοναδικό τρόπο.

Το πρώτο άρωμα του οίκου Gucci που δημιουργήθηκε εξ’ολοκλήρου βασισμένο στο όραμα του Alessandro Michele, ενσαρκώνει αυτή τη σύγχρονη φιλοσοφία
που είναι και η κινητήριος δύναμη του οίκου. Το άρωμα Gucci Bloom γιορτάζει την αυθεντικότητα, τη ζωντάνια και την ιδιαιτερότητα των γυναικών, που ταυτίζονται με
το καλλιτεχνικό όραμα του οίκου.

Παραμένοντας πιστές σε αυτό που είναι, οι νεαρές γυναίκες βιώνουν τους καρπούς της ζωής, προκαλώντας προσωπική ανθοφορία. Εκφράζονται χωρίς
συμβατικούς περιορισμούς. Ζουν για τις αξέχαστες εμπειρίες, για να δημιουργούν ιστορίες, να συνδέονται και να εμπνέονται από τον πολιτισμό, την τέχνη και τα
αντικείμενα που τις περιβάλλουν.


Ο δημιουργός κάθε πτυχής αυτού του αρώματος, o Alessandro Michele, έχει εμφυσήσει την ιδέα της πολυτέλειας, της ζωής και της δύναμης σε κάθε αρωματική
νότα του Gucci Bloom, στην ονειρεμένη διαφημιστική του καμπάνια και στον πρωτότυπο σχεδιασμό της.

ΤΟ ΑΡΩΜΑ
Δημιουργημένο από τον διάσημο αρωματοποιό Alberto Morillas υπό την καθοδήγηση του Alessandro Michele, το άρωμα έχει δημιουργηθεί για να αποκαλύπτεται,
όπως ακριβώς και το όνομα του. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής, οραματίστηκε το άρωμα σαν έναν ανθισμένο κήπο, γεμάτο από διάφορα είδη λουλουδιών και το
πλούσιο άρωμα που αναδύουν.
Η αυθεντικότητά του πηγάζει μέσα από τα εξαιρετικής ποιότητας φυσικά συστατικά του. Οι νότες του αρώματος αναβλύζουν σαν ανθισμένα λουλούδια, μια μοναδική
έκφραση των νέων συστατικών που έρχονται στον κόσμο για πρώτη φορά, λανσάροντας μια νέα οσφρητική εμπειρία.
Η ταμπερρόζη που έχει συλλεχθεί αποκλειστικά από την Ινδία συνδυάζεται με γιασεμί. Το εκχύλισμα γιασεμιού, που λαμβάνεται μέσω μιας αποκλειστικής μεθόδου
εκχύλισης που συνδυάζει μια φυσική ποιότητα γιασεμιού και δεσμευμένων μορίων μεταφέρει ένα φρέσκο άρωμα στο δέρμα.
Το άρωμα Gucci Bloom διαθέτει συστατικά από ένα ακόμη φυτό, το οποίο χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην παραγωγή αρωμάτων, το Rangoon Creeper. Το
Rangoon Creeper ανακαλύφθηκε στη Νότια Ινδία και ενσαρκώνει την έννοια και το όνομα του νέου αρώματος, καθώς αλλάζει βαθμιαία χρώμα από λευκό, σε
ροζ και τελικά σε κόκκινο όταν ανθίζει.

Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Ο Alessandro Michele, αναζητώντας την ομορφιά σε κάθε της έκφανση, δημιούργησε μια συσκευασία που αποτυδπώνει το πνεύμα του αρώματος το οποίο είναι
αφιερωμένο στην διαφορετικότητα των γυναικών.
“Το μπουκάλι δεν είναι σχεδιασμένο με θηλυκό τρόπο για να αποπλανήσει τους άνδρες, αλλά για να κρατάει συντροφιά στις γυναίκες που το φορούν. Ρετρό και
αθώο λόγω του χρώματος του, με καθαρές, λιτές γραμμές και χωρίς να έχει κατασκευαστεί σε διαφανές γυαλί, αλλά σε λάκα που θυμίζει πορσελάνη, ένα υλικό
που αγαπώ πολύ », δηλώνει σχετικά ο Alessandro Michele.
Μια vintage σκούρα ροζ απόχρωση επενδύει το τετράγωνο μπουκάλι, στο οποίο εφάπτεται η ετικέτα Gucci πλαισιωμένη με μαύρο χρώμα. Το εξωτερικό κουτί
επενδύεται εσωτερικά και εξωτερικά με Herbarium, ένα μοτίβο από κόκκινα και λευκά φύλλα, κλαδιά κερασιών και λουλούδια με περίγραμμα σε μαύρο χρώμα.

Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ
Συγκεντρώνοντας όλη τη φιλοσοφία του Gucci Bloom, η ιδέα της διαφημιστικής του καμπάνιας αποκαλύπτεται μέσα από τις σύγχρονες γυναίκες του οίκου Gucci:
την ηθοποιό Dakota Johnson, την ηθοποιό και μοντέλο Hari Nef και την εικαστικό Petra Collins. Όλες τους, φίλες του Alessandro Michele, διατηρούν μια ιδιαίτερη
σχέση με τον οίκο καθώς το ταλέντο τους αντικατοπτρίζεται στο νέο όραμα του οίκου Gucci.
Η διαφορετική ομορφιά της κάθε μίας ξεχωριστά απαθανατίζεται από τον Glen Luchford, κάνοντάς τες να ακτινοβολούν στο συνεχώς μεταβαλλόμενο σκηνικό της
καμπάνιας. Φορούν το άρωμα Gucci Bloom στην πόλη καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας, μετατρέποντας το αστικό τοπίο σε ένα φανταστικό περίπατο μέσα σε ένα
ειδυλλιακό βρετανικό κήπο. Απολαμβάνουν το τσάι τους σε ένα πεζόδρομο που γεμίζει με άνθη, περπαρτούν σε ένα διαμέρισμα που γεμίζει με καταπράσινα φυτά
και κολυμπούν το σούρουπο σε μια λίμνη με λαμπερά λουλούδια και καλάμια.
Χορεύοντας και περπατώντας, χαίρονται επειδή είναι ελεύθερες και γεμάτες ζωή: αυτά τα τρία στοιχεία ενσαρκώνουν τη ζωντάνια του νέου αρώματος Gucci και τη
γοητευτική φύση του αρώματος Gucci Bloom που σε ταξιδεύει.

Δείτε το ονειρεμένο φιλμ: 

#Inbloom 

https://www.gucci.com/int/en/