Runaway to Reality:
Gucci


From New York to Milan and Paris
Via vogue.com
Etro
Valentino
Balenciaga
Versace
Hermes
Dior
Fendi
Rodarte

 Rochas
Giorgio Armani
Εντάξει..μπορεί μόλις να μπήκε ο Οκτώβριος θα πείτε..φτάνει με τα καλοκαιρινά.. αλλά δεν μπορώ να μην αριθμήσω αυτά που με εντυπωσίασαν από τις Εβδομάδες Μόδας κατά σειρά από Νέα Υόρκη, Παρισάκι και Μιλάνο. Μεταξύ μας τα laser cut τοπς δερμάτινα της Donatella Versace θα τα φόραγα και καταχείμωνο με τζιν και λευκό πουκάμισο. Ακόμη και το re-edited κοστούμι και αυτό θα φόραγα και ας είναι χωρίς μανίκια με ένα απαλό γκρι V μάλλινο. Για τα γυαλιά των ''θεών'' aka Dior τα είπαμε σε προηγούμενο post..εδώ καθρέφτι-καθρεφτάκι μου.. Ξεχωρίζω φυσικά τα διπλά κρικάκια στα αυτιά που φοράει στο ένα αυτί, το κάνω και εγώ 2-3 μαζί, και μόνο από το ένα μέρος. Ένα δυνατό άουτσς για το τι σκεφτόταν ο Rodarte, που μου αρέσει-δεν το αντέχω να το κοιτάω πολύ ώρα- αλλά το θαυμάζω και λίγο το συγκεκριμμένο''γάζωμα''.. Ta Rochas ωραία και αυτά για dancing queens σε neon disco floors..δεν είναι πολύ το στυλ μου για να τα νυχτοπερπατήσω αλλά μπορεί ιδανικά να τα διακοσμούσα σε ένα coffe table, απλά να τα κοιτάω και κάθε φορά που θα έρχονται οι φίλες μου να τα δοκιμάζουμε για πλάκα. Η κάλτσα με το μονόγραμμα μου αρέσει τρελά, την κρατάω και μην σας πω ότι θα κεντήσω και εγώ μία bespoke με τα αρχιγράμματα μου.. So chic..Οι λεπτομέρειες της Frida Giannini για τη Gucci μου θύμισαν παιδικά patterns, επίσης θεωρώ απίστευτο το συνδυασμό με αυτό το γαλάζιο του ουρανού-πετρόλ-baby blue χρώμα. 
Nομίζω αυτά για την ώρα.. Going back to fall roots.
xx
El