Zuhair Murad in Athens - AXDW by Martini



Tα Martini Sparkling Wines, gold sponsor της διοργάνωσης πρόσφερε στους προσκεκλημένους απολαυστικό Asti Martini στο ειδικά διαμορφωμένο lounge προσδίδοντας κοσμοπολίτικο αέρα στο πιο σημαντικό fashion event της πόλης.









Photos by Yannis Lefakis 

Hair bows

Beauty Trend I love




Aesop - Köln


A selection of travel-sized products for top to toe care, housed in a RIMOWA shell made to journey with you for years to come.
In this kit
Nine travel sized essentials including hair, body, oral care, and Parsley Seed Skin Care Formulations.

Case
An elegant yet durable RIMOWA aluminum shell with a custom wooden inlay.

Kakuru Jewelry

Γνωρίζοντας από κοντά την Ελίνα Κακούρου, το πρόσωπο πίσω από το Brand "Kakuru" πραγματικά ενθουσιάστηκα. Γεμάτη έμπνευση, θετική ενέργεια, ταλέντο και προσωπικό στυλ είναι από τους ανθρώπους που με το που τους γνωρίζεις μπορείς να μιλάς μαζί τους για ώρες και για όλα!

Το μαγαζί το έχω δει από τον περασμένο Φεβρουάριο και το είχα βάλει στο adress book μου για να πάω να το εξερευνήσω. 

Σίγουρα περνώντας απ'εξω δεν μπορείς να μην το παρατηρήσεις. Με κύριο χαρακτηριστικό του το χρώμα, ένα πολύ ιδιαίτερο πράσινο, blending με μπλε, τις τζαμαρίες του να σου επιτρέπουν να βλέπεις σχεδόν σφαιρικά το χώρο & μια φράση νέον που σε συνεπαίρνει και γράφει "ΤΙΜΕ FOR ENOSIS" δεν μπορείς απλά να περάσεις και να μην το προσέξεις. Παρακάτω μια συνέντευξη που κάναμε μαζί αποκλειστικά για το blog!

Οι συλλογές της μοναδικές, 100% φτιαγμένες από ανθρώπινο χέρι κάτι που κάνει μεγάλη διαφορά στο κόσμημα, μίνιμαλ αλλά και εμπευσμένες από τη φύση. Πολλά κομμάτια όπως αυτά της "ENOSIS" φτιάχνονται με φυσικά υλικά και συγκεκριμένα από ξύλο ελιάς και διάφορα πετρώματα. 

Ποιο ήταν το πρώτο jewelry piece που απέκτησες και σε ποια ηλικία?

Νομίζω ήταν ο βαφτιστικός μου σταυρός στα 2 μου χρόνια ίσως. Προφανώς και δεν τον θυμάμαι από εκείνη την ηλικία αλλά είναι πολύ ιδιαίτερος και αρκετά σύγχρονος σε σχέση με τους σταυρούς που μπορείς να βρεις ακόμα και τώρα στο εμπόριο, με συνδυασμό λευκού χρυσού και χρυσού οπότε και το θεωρώ ένα από τα πρώτα μου κοσμήματα – «ένα μικρό θησαυρό».

Ποια ήταν η αφορμή να ασχοληθείς με το κόσμημα?

Κάπου μπλέκονται τα πράγματα δεν ξέρω αν υπήρξε μια αφορμή η πολλές αφορμές! Μάλλον από μια εσωτερική ανάγκη να ασχοληθώ με κάτι χειροποίητο, με κάτι καλλιτεχνικό που να μπορώ κατά κάποιο τρόπο να εξωτερικεύσω συναισθήματα και προβληματισμούς και από την άλλη να μπορώ να «πιάσω στα χέρια μου» την δουλειά μου. Πάντως εκεί που ξεκίνησε να γεννιέται η ιδέα ενός jewelry brand ήταν όταν έκανα το μεταπτυχιακό μου πάνω στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Λονδίνο και γνώρισα μια κοπέλα και μετέπειτα φίλη μου από Κολομβία. Από εκείνη την στιγμή όλες μας οι εργασίες σχετίζονταν με Jewelry business και είχαμε την ιδέα να εισάγουμε στην Αγγλία κοσμήματα από τοπικούς σχεδιαστές της Κολομβίας και παράλληλα να βγάλουμε και την δική μας σειρά κοσμημάτων. Μετέπειτα ξεκινήσαμε μια συνεργασία με έναν απόφοιτο σχεδιαστή κοσμημάτων από Central Saint Martins η οποία δεν διήρκησε πολύ καθώς για διαφορετικούς λόγους η κάθε μια επιστρέψαμε στις χώρες μας. Από το 2010 και μετά ξεκινά πιο έντονα η δική μου ανάγκη να ασχοληθώ πιο επιτακτικά με το κόσμημα και όχι μόνο σχεδιαστικά αλλά και κατασκευαστικά οπότε να το σπουδάσω, να εργαστώ πάνω σε αυτό και το ένα έφερε το άλλο ώστε να ανοίξω το κατάστημα και εργαστήρι κάτω από την ονομασία KAKURU Jewelry.

Επιρροές και εμπνεύσεις που καθόρισαν την επιλογή σου για το flagship store στο κέντρο της Αθήνας.

Από όταν επέστρεψα από Αγγλία και έμεινα στην Αθήνα όπου δεν είχα ζήσει ξανά διότι η καταγωγή μου είναι από την Σπάρτη, δραστηριοποιούμουν συνέχεια στο κέντρο. Με όποια εργασία και αν ασχολήθηκα ήταν στο κέντρο, η σχολή αργυροχρυσοχοίας και τα μετέπειτα εργαστήρια επίσης. Οπότε όταν και εγώ αποφάσισα να βρω κάποιο χώρο για το εργαστήρι η πρώτη μου σκέψη ήταν να ξεκινήσω την έρευνα από το κέντρο. 

Το κέντρο το αγαπώ έμαθα με τα χρόνια πολλές όμορφες γωνίες του και πλέον βιώνω ένα πολύ ωραίο κλίμα «γειτονιάς» λόγω του σημείου του καταστήματος.

Μια γυναίκα που θαυμάζεις και θα ήθελες να φορέσει δημιουργίες σου?

Την Marion Cotillard μου αρέσει η φινέτσα της, η προσωπικότητα της μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα και μου βγάζει μια πολύ ωραία αύρα. Θα φανταζόμουν σε πολλά ντυσίματα της να φοράει κάποια από τα κοσμήματά μας.

Χρυσό, ασήμι ή ροζ χρυσό? Η ακόμη και μίξη με άλλη υλικά?

Και χρυσό και ροζ χρυσό και ασήμι με τα διάφορα πλατινώματα που μπορείς να κάνεις. Και φυσικά μίξη υλικών. Τα πρώτα μου κοσμήματα σε σειρά ξεκίνησαν έχοντας χρησιμοποιήσει ασήμι και ξύλο ελιάς. 

Μετά από ένα ταξίδι μου για σεμινάρια κοσμήματος στην Ταϋλάνδη επηρεάστηκα από την μεγάλη ποικιλία υλικών που χρησιμοποιούν σε κοσμήματα. Έτσι όταν επέστρεψα ήθελα πάρα πολύ να αρχίσω να κατεργάζομαι ξύλο ελιάς και να το συνδυάζω με «πολύτιμα» μέταλλα. Ακόμα το κάνω και πλέον χρησιμοποιώ και ημιπολύτιμα πετρώματα από τα μέρη μου, Λακωνία, αλλά και πετρώματα από διαφορετικές χώρες.

Πως ξεκινάς να σχεδιάζεις μια συλλογή? Οι εμπνεύσεις σου από πού πηγάζουν?

Από το μέσα μου και προφανώς, ασυναίσθητα, και σε συνδυασμό με την φύση, σίγουρα υπάρχουν ερεθίσματα από εκεί. Εννοώ πολλά σχέδια δημιουργούνται όταν αναζητώ πράγματα μέσα μου και πάνω σε αυτή την αναζήτηση βγαίνουν διάφορα σχέδια. Μετά φυσικά για να δημιουργηθεί μια συλλογή πρέπει κάπως όλα αυτά να συγκροτηθούν και να αναπτυχθούν και από ίσως ένα-δύο κύρια σχέδια να εξελιχθούν τα υπόλοιπα ώστε να βγει μια ολοκληρωμένη συλλογή.

Τι βρίσκει κανείς ψάχνοντας το jewelry box σου?

Μάλιστα… βρίσκει κοσμήματα από διάφορα ταξίδια και περιοχές τα οποία έχουν μια ιδιαίτερη συναισθηματική αξία για εμένα, έχουν αγοραστεί από καταστήματα που μου κέντρισαν το ενδιαφέρον ή από πλανόδιους πωλητές-δημιουργούς, ή από «αγορές» διαφόρων χωρών. Κοσμήματα από εργαστήρια τα οποία έχω δουλέψει, κοσμήματα που κυρίως είχαν να κάνουν με δεσίματα που έκανα από μικρότερη ηλικία, δώρα κοσμήματα τα οποία και αυτά έχουν την δική τους θέση, και φυσικά κοσμήματα της γιαγιάς-μαμάς κυρίως κάποιες καρφίτσες ή και διαλυμένα κομμάτια κοσμημάτων που πάντα λέω ότι κάποια στιγμή κάτι θα τα κάνω.

Αν υπήρχε μια λέξη να περιγράψει τη σχέση σου με το κόσμημα ποια θα ήταν αυτή?
Ελευθερία. Έτσι νιώθω όταν είμαι στον πάγκο και περιεργάζομαι υλικά και κατασκευάζω κάποιο κόσμημα και όλη η σκέψη και έννοια μου είναι αυτή η δημιουργία και τίποτε άλλο. Φυσικά όταν είναι το επάγγελμά σου δεν νιώθεις έτσι την κάθε στιγμή της ημέρας. Αλλά αυτό ήταν το συναίσθημα που ένιωσα όταν ήρθα σε επαφή μαζί του και η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να περιγράψω ακριβώς την σχέση μου μαζί του γιατί είναι αρκετά εσωτερική.

Από όλες τις Kakuru collections, ποιο κομμάτι αντιπροσωπεύει καλύτερα  την Ελίνα?
Δεν ξέρω όλα τα κομμάτια είναι μέρος μου σε όλα μπορώ να εντοπίσω αυτό που με έκανε να νιώσω ότι πρέπει να το κατασκευάσουμε και να το συμπεριλάβουμε σε κάποια συλλογή. Σίγουρα τα κομμάτια που συνδυάζουν μέταλλο και πετρώματα και ξύλο ελιάς έχουν μια ιδιαιτερότητα και είναι αυτά που με απασχολούν ιδιαίτερα και σχεδιαστικά και κατασκευαστικά.

3 αγαπημένα σου κομμάτια, και αν τα φοράς μαζί, με ποιο τρόπο? Είσαι του over ή minimal?
Είναι η εποχή του over αλλά ανάλογα με την διάθεσή μου κάποιες φορές είμαι over και κάποιες minimal. Γενικά αυτό τον καιρό συνδυάζω αρκετά ασημένια κοσμήματα με ροζ επίχρυσο και μαύρο πλατίνωμα. Σίγουρα είτε σε βραχιόλι είτε σαν κολιέ θα φοράω την αλυσίδα μας που είναι δικό μας σχέδιο και κατασκευασμένη κρίκο-κρίκο. Θα φοράω κάποιο από τα Forms δαχτυλίδια μας που είναι ευκολοφόρετα συνήθως το Deuce ring σαν σεβαλιέ και στο μεσαίο δάχτυλο ή στο δείκτη κάποιο δαχτυλίδι από την συλλογή Enosis με πέτρωμα και ξύλο ελιάς.  Θα φοράω επίσης κάποιο σκουλαρίκι, αυτό τον καιρό με έχουν βολέψει για κάθε μέρα οι κρίκοι μας από Forms collection.

To Ιnstagram για σένα είναι…?

Είναι ένα διαφορετικό μέσο ώστε να παρουσιάσω την δουλειά μου, να μπορέσει περισσότερος κόσμος να έχει πρόσβαση σε αυτή, να μάθει πληροφορίες για το brand, να δει ότι υπάρχει φυσικό κατάστημα ώστε να μπορέσει να έρθει από κοντά να δει τα κοσμήματά μας. Λειτουργεί πολλές φορές σαν ένα βοηθητικό ηλεκτρονικό κατάστημα στο ήδη υπάρχον. Σίγουρα πρέπει να έχεις μια παρουσία από την στιγμή που χρησιμοποιείται σαν εφαρμογή από μεγάλη μερίδα του κόσμου από εκεί και πέρα προσπαθώ να το βλέπω σαν μέσο χωρίς να ασχολούμαι μόνο με το πώς θα συντηρώ το Instagram. Πιστεύω ότι αν αγαπάς αυτό που κάνεις και το βγάζεις στην δουλειά σου με κάποιο τρόπο αυτό θα αναγνωριστεί.
To site μόλις λανσαρίστηκε και είναι φανταστικό, browse: https://www.kakuru.gr/
Instagram: https://www.instagram.com/kakurujewelry/

Διεύθυνση: Πετράκη 24, Αθήνα

Meet the brand - Chrysallis Proderma

Η Chrysallis Proderma είναι μια εταιρεία που αγαπά με πάθος το δέρμα. Ιδρύθηκε το 2002 με σκοπό την εισαγωγή προϊόντων περιποίησης δέρματος υψηλών προδιαγραφών και αποδόσεων. Κάτω από την ομπρέλα της Chrysallis Proderma βρίσκονται τα brands:

* Advanced Nutrition Programme
 * Environ Skin Care * jane iredale – THE SKINCARE MAKEUP®
 * Canfield Scientific

Όλα τα brands είναι cruelty free και περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένα.

Η Chrysallis Proderma είναι η εταιρεία που καθιέρωσε στην Ελλάδα το #LiveBeautifully, το #BeautyFromWithin, το #SkinCareMakeUp και το #CleanBeauty.

Κανένα προϊόν μακιγιάζ jane iredale δεν περιέχει βαρέα μέταλλα και φαγεσωρογόνα συστατικά. Το μακιγιάζ jane iredale αγαπάει και σέβεται την επιδερμίδα, χαρίζοντας της κάλυψη και φροντίδα, με προϊόντα που περιέχουν ορυκτά μέταλλα και φυσικά συστατικά όπως λιποσώματα, πεπτίδια, βιολογικά πιστοποιημένα έλαια και βότανα. 

Τα απαράμιλλης ποιότητας προϊόντα Environ χαρακτηρίζονται από μια φράση #FocusOnFlawless γιατί χάρη στην κορυφαία καινοτομία “Performance Intelligence” και τους πανίσχυρους συνδυασμούς ισχυρών βιταμινών και αντιοξειδωτικών κάνουν εφικτή την επιδίωξη της αέναης νεότητας.

I do rings #jewelrystories

I do rings #jewelrystories


Η επιλογή του αιώνιου συμβόλου


Τα δαχτυλίδια αρραβώνων ή αλλιώς τα γνωστά σε όλους μονόπετρα  αποτελούν ουσιαστικά την υπόσχεση, την δέσμευση και την επισφράγιση της αγάπης ενός ζευγαριού πριν το γάμο.

(οι άνδρες μπορεί να το αποφεύγουν και να είναι παντελώς αδιάφορο θέμα για αυτούς αλλά πολλές γυναίκες το ονειρεύονται και το περιμένουν μια ζωή)

Ο Αντώνης  Δαφνομήλης, φίλος, γεμολόγος και κοσμηματοποιός  απαντάει σε ένα ενδιαφέρον Q&A.

Τι σχέδιο είναι hot σήμερα?
Αυτό το καθορίζει η γυναίκα, ανάλογα με το στυλ της αν είναι κλασσική ή μοντέρνα έτσι επιλέγει και το δαχτυλίδι.
Οι γυναίκες διαλέγουν δηλαδή? Δεν έρχεται ο άνδρας πρώτα να το διαλέξει βάση παράδοσης?
Πλέον έχουν αλλάξει πολύ τα δεδομένα και τα βήματα δεν γίνονται παραδοσιακά. Σήμερα στις περισσότερες περιπτώσεις το ζευγάρι έρχεται μαζί, διαλέγει η γυναίκα τις της αρέσει και βασικά πολλά ζευγάρια κάνουν το βήμα αυτό αφού μείνει έγκυος η γυναίκα. Αυτό είναι το πιο σύνηθες. Ακόμη τα πράγματα έχουν απλοποιηθεί και για τους άνδρες αφού δεν θέλουν να πάρουν κάτι και να μην αρέσει στη σύντροφο τους.  Το ποσοστό είναι 20% άνδρες που έρχονται και διαλέγουν μόνοι και 80% χωρίς φόβο και πάθος με το ταίρι τους.



Μα πως γίνεται να μη την αρέσει? Αυτό σημαίνει ότι δεν ξέρει και τόσο πολύ το γούστο της ή της τι θα τις άρεσε?
Γίνεται, και μάλιστα έχει τύχει να έρθει πελάτης, να αγοράσει, να κάνει πρόταση και να φέρουν μαζί πίσω το δαχτυλίδι επειδή δεν τις άρεσε και το άλλαξε..! Η κίνηση μετράει φυσικά. Πολλές φορές τυχαίνει να μου στέλνουν και αρκετοί πελάτες μέσα από τα social media και από όλο τον κόσμο (Αμερική, Καναδά..) και χωρίς καν να γνωρίζουν το μέγεθος το παραγγέλνουν για να κάνουν την πρόταση.
Επίσης, υπάρχουν και περιπτώσεις single γυναικών που τους αρέσει το μονόπετρο σαν σχέδιο και concept και το αγοράζουνn δώρο στον εαυτό τους!
Κάτι διαφορετικό από το κλασσικό διαμάντι ζητάνε?
Ναι, αυτή την περίοδο είναι πολύ στη μόδα το μαύρο διαμάντι. Eίναι πιο οικονομικό αλλά και πιο μοντέρνο.


Χρυσό ή λευκόχρυσο?
Ανάλογα με την διάθεση και το γούστο του πελάτη. Και ο ροζ χρυσός έχει αρκετή ζήτηση.

Ποιο είναι το πιο διαδεδομένο κόψιμο διαμαντιού?

Συνήθως το στρογγυλό: Round brilliant cut.
To πιο βασικό κριτήριο για την επιλογή του δαχτυλιδιού?
Το design είναι το πιο βασικό.


Θέλω να μου πεις και για τις βέρες, πως τις επιλέγουν τα ζευγάρια.
Τις περισσότερες φορές τις διαλέγουν μαζί. Αλλά φυσικά την τελική απόφαση την παίρνει η γυναίκα. Ο άνδρας ακολουθεί αυτή την επιλογή. Επίσης πάντα γράφουν κάτι, τα ονόματα τους ή ημερομηνία.


More: https://www.facebook.com/DB-Jewels-584734671597825/https://www.dbjewels.gr/

October month

ΠΡΟΛΗΨΗ & ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Ιllustration by Constantinos Fidanis 

Η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη (αυτοεξέταση και μαστογραφία) και άρα η έγκαιρη διάγνωση!

Ο καρκίνος του μαστού είναι μια νόσος που θεραπεύεται σε σημαντικό βαθμό. Αρκεί να διαγνωστεί εγκαίρως. Ο Προσυμπτωματικός έλεγχος για καρκίνο του μαστού μπορεί να μειώσει την πιθανότητα θανάτου από τη νόσο κατά 25%. 

Στην Ελλάδα κάθε χρόνο έχουμε περίπου 1.500 νέες περιπτώσεις καρκίνου του μαστού. Οι παράγοντες που σχετίζονται με την εμφάνιση του καρκίνου του μαστού δεν έχουν πλήρως διευκρινιστεί.


Αυτοεξέταση και Μαστογραφία. Κάνε την πρόληψη ρουτίνα, σαν μια συνήθεια φροντίδας στο μηνιαίο και ετήσιο πρόγραμμά σου. Θυμήσου να κάνεις μια φορά το μήνα αυτοεξέταση για να παρακολουθείς το στήθος σου και σε περίπτωση που είσαι άνω των 40 ετών μην ξεχνάς να επαναλαμβάνεις την ετήσια μαστογραφία σου.
To φετινό βραχιόλι της Estée Lauder για την στήριξη του καρκίνου του μαστού. 


H φετινή εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies έχει θέσει ως στόχο την συγκέντρωση $8 εκατομμυρίων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν, να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν. Οι δράσεις περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων:
  • Φωτισμό σημαντικών κτιρίων, μνημείων σε όλο τον κόσμο - μεταξύ των οποίων το Empire State Building, στη Νέα Υόρκη, ο Πύργος του Άιφελ, στο Παρίσι, και το Lotte World Tower, στη Σεούλ με το ροζ χρώμα της καμπάνιας και στόχο την ενημέρωση
  • Ένα κίνημα με κοινωνικό χαρακτήρα για την σύμπραξη όσο το δυνατών περισσότερων στην προσπάθεια για τη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο μέσα από το hashtag #TimeToEndBreastCancer και την αναφορά @esteelaudercompanies
  • Διανομή ενημερωτικού υλικού και προσφορά της ροζ κορδέλας σε όλα τα σημεία πώλησης προϊόντων Estée Lauder παγκοσμίως
  • Κινητοποίηση των 46.000 εργαζομένων στην εταιρία σε όλο τον κόσμο για να μοιραστούν το μήνυμα της καμπάνιας
  • Στην Ελλάδα συγκεντρώνονται χρήματα μέσω φιλανθρωπικών δράσεων για την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ιάση Στήριξη (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ), αλλά και μέσω του συλλεκτικού pink ribbon bracelet, σχεδιασμένο από τον Dukas, που διατίθεται στα σημεία πώλησης Estee Lauder, αλλά και σε επιλεγμένα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin.  


Το μήνυμα της εκστρατείας των Estée Lauder Companies για τον καρκίνο του μαστού είναι ξεκάθαρο: Είναι η ώρα να ενημερώσουμε και να εκπαιδεύσουμε ακόμα περισσότερο κόσμο. Είναι η ώρα να μάθουμε περισσότερα για τις αιτίες και τους τρόπους αντιμετώπισης. Το κίνημα είναι πιο ισχυρό από ποτέ, με ένα μήνυμα, που δεν θα μπορούσε να είναι πιο απλό:  
It’s “Time to End Breast Cancer.”


Μάθετε περισσότερα για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού των Estee Lauder Companies στο bcacampaign.com.


Ο καρκίνος του μαστού, μας αφορά όλους! Ας βάλουμε ένα τέλος! #TimeToEndBreastCancer


χρήσιμα Links: 
https://www.almazois.gr/
  • Ελληνική Εταιρία Ογκολόγων – Παθολόγων Ελλάδας
  • www.hesmo.gr 
  • Ελληνική Χειρουργική Εταιρία Μαστού
    www.exem.gr 
  • Ελληνική Εταιρία Μαστολογίας
    www.mastologia.gr 
  • Ελληνική Εταιρία Παρηγορητικής & Συμπτωματικής Φροντίδας Καρκινοπαθών
    www.grpalliative.gr

Alexander the GREAT..!

3 looks Που ξεχώρισα από την συλλογή του Alexander MCQueen για την περίοδο Άνοιξη - Καλοκαίρι 2019.

Δε είναι σύνολα που φοράς εύκολα, φυσικά ούτε που αγοράζεις γιατί οι τιμές είναι άπιαστες για τις περισσότερες από εμάς αλλά σίγουρα είναι ρούζα που δεν μπορείς να μην θαυμάσεις!

Νο1 το dijon yellow φόρεμα

Νο2 Το λευκό με τα κλιπς omg..

No3 Το μοναδικό Layer στα κολιέ αλλά και η φούστα ζώνη από νάπα δέρμα..!

From Paris with Katerina Psoma

Η Κατερίνα Ψωμά στέλνει το forecast της για τις jewelery τάσεις από το Παρίσι.