Long time no see.. ή μαλλον long time no write, και θα καταλάβετε παρακάτω το γιατί.

Πάει πολύς καιρός που έχω να γράψω κάτι σχετικό εκτός από μόδα, ομορφιά και lifestyle. Kακώς..!

Μου έλειψε πολύ. Μετά από πάρα πολλές σκέψεις, συζητήσεις, με φίλους και γνωστούς συνηδητοποιείς ότι το πραγματικό lifestyle είναι να είσαι ήρεμος. Να νιώθεις ηρεμία. Να αποπνέεις ηρεμία. Πόσο δύσκολο όμως είναι αυτό? Πως μπορεί να σου το λένε τόσο εύκολα και εσύ να μπορείς να το ακολουθήσεις. Όταν σε τρέχει η καθημερινότητα, φεύγεις το πρωί και γυρνάς το βράδυ σπίτι σου, κουράζεσαι, ψυχικά, σωματικά, πρέπει να έχεις 1000 κουράγια. Και το λέω εγώ που ακόμη δεν έχω οικογένεια ή αποκτήσει παιδάκι. Φαντάζομαι θα είναι αυτά x 100.

Πολλοί με ρωτάνε πως και έχω το blog, πως προλαβαίνω, πότε γράφω κλπ.. Μα αν εγώ δεν είχα αυτό το "σπίτι" θα έπρεπε να ξεσπάσω κάπου. Είναι η ψυχοθεραπεία μου. Όταν γράφω ηρεμώ. Όταν είμαι στεναχωρημένη, απογοητευμένη, γράφω. Όταν είμαι ερωτευμένη γράφω. Και εύχομαι να συνεχίσω να το κάνω και αυτό να είναι μέρος που να νιώθω ηρεμία και θα εξελίσομαι μαζί του.

Όταν δεν είσαι στα καλύτερα σου θα ακούσεις διάφορες συμβουλές. Μην αγχώνεσαι, μην ταράζεσαι, ηρέμησε, ξεκόλλα! Θέλω ένας να μου πει πόσο δύσκολο είναι αυτό πραγματικά! Κάποιες φορές ένα απλό μην αγχώνεσαι σου φαίνεται βουνό..!

Προσωπικά νιώθω πολύ καλά που έχω αυτή τη διέξοδο, που έχω την ανάγκη να τα γράφω όλα. Άλλος βάζει δυνατά μουσική, άλλος κάνει ένα σπορ που γουστάρει άλλος φτιάχνει περίτεχνα γλυκά.

Το 2018 κλείνουμε 10 χρόνια με το blog..! Το 2018 γίνομαι 30. Καθόλου τυχαία γεγονόντα..!

Aν και λίγο αργά, για μένα καθόλου, θέλω ο νέος χρόνος να ξεκινήσει από εδώ και να ευχηθώ ηρεμία, υγεία και βασικά το 2018 να είναι μια περιπέτεια. Περιπέτεια που θα σε κάνει να μάθεις τον ευαυτό σου πιο βαθιά, θα σου επιτρέψει να κάνεις και τα λαθάκια σου, περιπέτειες που θα σε κάνουν να γελάς και να ερωτεύεσαι αλλά και για μένα να καλωσορίσω μία νέα δεκαετία και να χαιρετήσω πίσω μία αξέχαστη..!

xx