Η Tommy Hilfiger ανακοινώνει το άνοιγμα του ομώνυμου καταστήματος
της στη Μύκονο, μια σημαντική κίνηση ενίσχυσης της παρουσίας του brand στην premium αγορά λιανικής του νησιού. Το κατάστημά βρίσκεται στην
καρδιά ενός από τους δημοφιλέστερους παγκόσμιους καλοκαιρινούς προορισμούς, συνδυάζοντας
την ναυτική κληρονομιά της TOMMY HILFIGER με τη μαγεία της Μεσογείου, προσφέροντας
μια άψογη σύνδεση σύγχρονου στυλ και νησιώτικης παράδοσης.
American coolness στο Νησί των Ανέμων
Haralas Muse
Ευαγγελία Πλατανιώτη, η πρωταθλήτρια συγχρονισμένης κολύμβησης το νέο πρόσωπο της HARALAS.
Ωδή στην μόδα και τη νεανική ενέργεια στη νέα καμπάνια του brand
Haralas για την Άνοιξη – Καλοκαίρι 2024
Η εταιρεία HARALAS βαδίζει δυναμικά στη νέα σεζόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2024 με μία καμπάνια υψηλής αισθητικής στην οποία πρωταγωνιστεί η Ευαγγελία Πλατανιώτη, μαζί με τη Σοφία Μαλκογεώργου, παγκόσμιες πρωταθλήτριες τεχνικού σόλο και συγχρονισμένης κολύμβησης που εκπροσωπούν την χώρα μας στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισίου 2024. Η νέα καμπάνια, που δίνει συνέχεια στη σειρά #FacesofHaralas, εντάσσει στο επίκεντρο φέτος δυο νέα πρόσωπα, τώρα από τον χώρο του αθλητισμού, από μία διαφορετική οπτική. Η αφοσίωσή στην αριστεία και η δέσμευσή για την επίτευξη των στόχων ενσαρκώνουν το πνεύμα της δύναμης, της χάρης και της κομψότητας που συνάδει απόλυτα με το brand HARALAS.
Τα μαγευτικά καρέ της νέας καμπάνιας , τα #FacesofHaralas μας παρασύρουν στον κόσμο τους και το υγρό στοιχείο του νερού, ενώ γινόμαστε θεατές ενός fashion film που εξυμνεί τη μόδα, τη νεανική ενέργεια και τα statement looks. Δύναμη, στυλ και διαχρονικότητα. Η φετινή καμπάνια HARALAS εκπέμπει μια δυναμική και μοντέρνα οπτική, με φρέσκια και stylish προσέγγιση έχοντας τα φώτα στραμμένα πάνω στις πρωταγωνίστριες. Στα πλαίσια των φετινών Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι, το brand HARALAS ενώνει την μόδα με την δύναμη, την αποφασιστικότητα και την προσήλωση που συμβολίζει ο αθλητισμός.
Μέσα από την αλληλεπίδραση των πρωταγωνιστριών και τo fashion mood που κυριαρχεί, ξεδιπλώνονται τα trends για τη νέα σεζόν τα οποία ολοκληρώνονται με τα chic υποδήματα και αξεσουάρ των smart fashion brands. Η πάντα on – trend private label Haralas Collection, η οποία περιλαμβάνει statement πέδιλα, μπαλαρίνες, slingbacks, flatforms, δερμάτινα σανδάλια και mules, θα ενθουσιάσουν τις απανταχού fashionistas. Παράλληλα, τα καταστήματα Haralas διαθέτουν key – pieces των μεγαλύτερων lifestyle fashion brands όπως DKNY, Nine West, Dr. Martens, UGG, Carrano, Capodarte, TOUS, Guess, Macarena, JW PEI, TED BAKER, Plein Sport, Circus by Sam Edelman, NEWD TAMARIS, Tamaris, TOMS, Birkenstock καθώς και νέες προσθήκες όπως Flabelus, Corina, Crocs, Katy Perry, La Coque Francaise, Hoka & Converse που συγκεντρώνουν τα βλέμματα στις εμφανίσεις της σεζόν.
Η ανδρική συλλογή χαρακτηρίζεται από άνεση και στυλ, ικανοποιώντας όλες τις προτιμήσεις και συνθέτοντας ιδανικά urban και island chic looks με brands όπως μεταξύ άλλων Boss Shoes, UGG, TOMS, Guy Laroche, Polo Ralph Lauren, Gant και Camper καλύπτοντας ένα σημαντικό εύρος για τον σύγχρονο άνδρα. .
Ο δυναμισμός και η σύγχρονη αισθητική, το στυλ και η λάμψη συνθέτουν τις συλλογές του brand HARALAS για Άνοιξη – Καλοκαίρι 2024, προσκαλώντας μας να την ανακαλύψουμε και να υποδεχτούμε τη νέα σεζόν με αισιοδοξία και απαράμιλλο στυλ κάνοντας το καθένα ξεχωριστά το νέο Face of Haralas.
***
Film by: Christos Theologou | Photographer: Panos Davios | Styling: Natasa Lionaki |
Hair styling / Make Up: Γιάννης Σίσκος | Production: Fried Potatoes Agency
Μy first Prada.
Στο πρώτο μου ταξίδι στο Μιλάνο και σε ηλικία 21 χρονών είχα την πρώτη μου πραγματική επαφή με το τι θα πει luxury goods. Mπαίνοντας στην επιβλητική Galleria Vittorio Emanuelle ενιωσα πραγματικό δέος με την ομορφιά της. Στάθηκα ακριβώς στη μέσα κάτω από τον τρούλο, θυμάμαι ένιωσα σαν ένα παιδάκι που αντικρίζει για πρώτη φορά παιχνιδάδικο. Στο δεξί μου χέρι σικ Μιλανέζες πίνανε το εσπρέσσο τους στο Gucci Cafe ενώ στο αριστερό μου χέρι στεκόταν η boutique της Prada.
Για την ιστορία ήταν και το πρώτο μαγαζί που άνοιξε ο οίκος το 1919 και τότε πούλαγε βαλίτσες και είδη ταξιδιού. Το συγκεκριμένο το άνοιξε ο παππούς της Miuccia, Μr Mario Prada.
Γυρνάμε όμως λίγο πίσω στη δική μου ιστορία.. αυτό που θυμάμαι πάρα πολύ έντονα είναι ότι αφού με τράβηξε το εξωτερικό της μπουτίκ, η κλασσικη΄αρχιτεκτονική του κτηρίου και η φωτισμένη πολυτελής βιτρίνα με τα δερμάτινα αξεσουάρ, μπαίνοντας μέσα κατέληξα να χαζεύω αρκετή ώρα τις περιβόητες Nylon bags του οίκου. Σε πορτοκαλί, σε μπλε, σε πράσινο φλούο, ροζ και σε κάθε λογής μέγεθος.
Το υλικό τους είναι όντως το Nylon, και αυτό γιατί η σχεδιάστρια έψαχνε ένα πολύ ελαφρύ αλλά ταυτόχρονα ανθεκτικό ύφασμα να φτιάξει βαλίτσες και τσάντες για ταξίδια.
Με πλησιάζει μια πωλήτρια με τέλειο κότσο, μάυρο παντελόνι και μαύρο top, αλλά ντρεπόμουν τόσο πολύ να μιλήσω, να εξηγήσω τι θέλω, αν θέλω.. που δεν ήξερα πραγματικά τι να πω.. Άρχικά ήθελα να μάθω τις τιμές γιατί τα λεφτά μου για το 4 μερο ταξίδι ήταν προφανώς περιορισμένα!!
Το μάτι μου πέφτει αμέσως σε ένα τιρκουάζ τσαντάκι που μπορεί να γίνει πορτοφόλι, νεσεσέρ ή και τσαντάκι για τα βασικά. Θυμάμαι έκανε 120 ευρώ, το σκέφτηκα πάρα πολύ αλλά δεν μπορούσα να φύγω από το μαγαζί και να μην πάρω κάτι φεύγοντας. Ήθελα αυτή τη εμπειρία να την κουβαλάω μαζί μου. Το τσαντάκι υπάρχει ακόμα και είναι πραγματικά διαχρονικό, η τιμή του έχει φτάσει κοντά στα 500euro και πρόσφατα το βρήκα φτιάχνοντας την ντουλάπα μου. Αμέσως με το που το έπιασα μεταφέρθηκα στο ιστορικό μαγαζί της Vittorio Emanuelle.
Το σίγουρο είναι ότι δεν μετάνιωσα ποτέ την αγορά μου και σε λίγα χρόνια θα το κράνει στι βόλτες της η κόρη μου, λέγοντας με θαυμασμό... είναι vintage της μαμάς μου..!
xx Elena
My Style confessions
Το στυλ μου διαχρονικά αλλάζει όπως οι εποχές, εξελίσεται, με ακολουθεί στις καλές και τις κακές μου στιγμές, κάτι όπως και η διάθεση μου..
Άπειροι πειραματισμοί με χρώματα και shapes.
Όμως, πραγματικά φέτος και αφού πάτησα το πόδι μου στη μέση της δεκαετίας των 30s, και μετά τη γέννηση του 2ου παιδιού μου το στυλ μου αυτοπροσδιορίστηκε.
Και τι σημαίνει αυτο? Ότι κάπως βρήκα τη ταυτότητα μου, αναδιάρθρωσα τη ντουλάπα μου, αποχωρίστηκα πολλά κομμάτια που κουβαλούσα για χρόνια, έφερα στην πρώτη γραμμή vintage ρούχα της μαμάς μου και της γιαγιάς μου και θα έλεγα ότι κράτησα πιο κλασσικά και διαχρονικά.
Επίσης, και πολύ σημαντικό άρχισα να ντύνομαι για ΜΕΝΑ.! Ήθελα πρώτα να αρέσω σε εμένα και να νιώθω έγώ η ίδια άνετα και χαρούμενη με τα σύνολα που φορώ. Όχι άβολα, όχι επειδή είναι τάση και όχι επειδή το φοράνε όλοι και είναι στη μόδα.
Συνειδητοποίησα ότι οι μεγάλες κυρίες που διαχρονικά έχουν χαρακτηριστεί ως τα απόλυτα fashion icons - Miuccia Prada και Emanuella Pavezi, και που το στυλ τους αποτελεί case study στη μόδα, είναι γυναίκες που στη πραγματικότητα δεν ακολούθησαν ποτέ τις τάσεις, αλλά πολύ απλά έκαναν ότι ήθελαν.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα σε κάθε κλείσιμο show της Prada + Miu Miu, όλοι περιμένουμε να δούμε το χαιρετισμό της Miuccia και το σύνολο της, είτε είναι μια κλασσική μαύρη φούστα πλισσέ συνδυασμένο με ένα κασμιρένιο πουλόβερ, στέκα με Swarovski Κρύσταλλα και ανδρόγυνα δερμάτινα brogues.
MASSIMO TORRIGIANI — Where do you get your inspiration and ideas?MIUCCIA PRADA — From everywhere, but beginning with the people around me. It’s a random process, but it starts with a personal instinct, or an intimate quest, and follows trajectories that link disparate things.
Aπόσπασμα από συνέντευξη της σχεδιάστριας στο Purple magazine.
To ίδιο συνέβαινε και με την επι χρόνια, επισθήθια φίλη της, στυλίστρια και advisor της Miuccia, Εmanuella Pavezi, όταν την φωτογράφιζαν στους δρόμους του Μιλάνου, το στυλ της έβγαζε μια συγκλονιστική ενέργεια που απλά ήταν καθηλωτική.
Άρα, καταλήγουμε ότι πέρα από τα ρούχα, το στυλ είναι συμπεριφορά, χαρακτήρας, τρόπος ζωής, χάρη, τρόπος που μιλάς και φέρεσαι..το αυθεντικό προσωπικό στυλ στη πραγματικότητα προκαλεί συναισθήματα. Από θαυμασμό, μέχρι περιέργεια έως τροφή για σκέψη. Όταν περνάει μια γυναίκα, όχι απαραίτητα όμορφη και τραβάει τα βλέμματα, έχει αυτό που λέμε ¨αέρα¨.
Και για να επιστρέψω στο δικό μου παράδειγμα, ταυτότητα στο στυλ μου βρήκα γυρω στα 35.. αλλά αυτό ήρθε κάπως αβίαστα και κάπως διαισθητικά. Ωρίμασα λόγω συνθηκών, άλλαξαν διάφορα πράγματα στη ζωή μου (έγινα για 2η φορά μαμά, άλλαξα εργασία) οπότε μαζί με αυτά τα γεγονοντα εξελίχθηκε και άλλαξε μαζί και το προσωπικό μου στυλ, ο τρόπος που συνδυάζω τα ρούχα και ο τρόπος που ψωνίζω.
Άρχισα να αναζητώ καλοραμμένα κομμάτια, vintage, με μοναδικό σχεδιασμό, αυθεντικά ρούχα σχεδιαστών όπως ysl, D&G του 70 + 80 και ρούχα με Pure υφάσματα.
Ταυτόχρονα άρχισα να νιώθω μια απέχθεια για μεγάλα fast fashion brands, συνθετικά υφάσματα με φθηνές κόπιες από μεγάλους οίκους που ακολουθούσαν τις εφήμερες τάσεις.
Η περιέργεια μου να βρω ιδιαίτερα vintage κομμάτια με εξιτάρει όπως ένα τρομερό κυνήγι θησαυρού Είναι όντως τρελό να αποκτάς ένα γνήσιο Valentino μεταξωτο πουκάμισο με πλεκτά κουμπιά με μόλις 20 ευρώ μέσω του Vendora? Είναι καταπλητκτικό να βρίσκεις με μόλις 5 ευρώ vintage lingerie dress με δαντέλα ίδια σαν αυτά που παρουσίασε ο Gucci συνδυασμένα με φαρδιά τζιν φέτος.
Είναι όντως συναρπαστικό να βρίσκεις ξεχασμένο στη ντουλάπα του εξωχικού σου ένα σχεδόν αφόρετο παντελόνι cargo με πιέτες με την υπογραφή Billy Bo και μία ζώνη με το κλασσικό λογότυπο και τα χρώματα του Gucci που φόραγε ο μπαμπάς μου περιπλανώμενος στη Ρώμη του ''70.
Για μένα αποτελεί πρόκληση να φέρω αυτά τα ρούχα στα μέτρα μου, στο σήμερα και να τα καθιερώσω στο δικό μου προσωπικό στυλ. Ακόμα, νιώθω και πολύ καλά με τη συνείδηση μου, είμαι 100% sustainable, και δεν βλάπτω σε καμία περίπτωση τον πλανήτη.
Και ορκίζομαι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έχω φορέσει ένα κομμάτι που να έχει να διηγηθεί μια ιστορία από πίσω και να μην με ρωτήσουν οι φίλοι,συνάδελφοι ακόμη και περαστικοί τι φοράω, πως το φοράω κλπ..
Άρα το μυστικό ή συνταγή ή όπως θέετε πείτε το, είναι το Mix n' Match και ο πειραματισμός.
Ο συνδυασμός του παλιού με το καινούργιο, το παιχνίδι με τις υφές, τα Prints και τα χρώματα. Και η ποιότητα φυσικά, όταν τα υφάσματα είναι ποιοτικά πρωταγωνιστούν και ξεχωρίζουν.
Επίσης κλειδί στο ντύσιμο αποτελούν και τα αξεσουάρ και τα παλιά κοσμήματα. Vintage κοσμήματα που βρίσκεις υπέροχα ακόμα και σε υπαίθριες αγορές όπως στο κέντρο της Αθήνας στα πέριξ της Βαρβάκειου αγοράς, διάφορα κουμπιά από τη λαική αγορά που μπορέίς να χρησιμοποιήσεις και να μεταμορφώσεις μια αδιάφορη ζακέτα και ότι άλλο σκεφτείτε.. Θα βρείτε πάρα πολλά vintage κομμάτια στο μαγαζί της Ελένης @evocativethreadtreasures! Όλοι οι θυσαυροί συγκεντρωμένοι, όπως αυτό το υπέροχο μάλλινο κοστούμι σε πράσινο!
Mother's Day by Chanel
Falling for Lalique new collection
Animale - Chapter II
In the
second act, this collection of formidable, majestic species grows and becomes
the natural sanctuary for kings of the savannah, jungle, and forests. Whether
lurking in emerald-green waters, hiding in tall grass or impeccably imitating
the trunk of a tree, the collection highlights their purest form. Motionless,
silent, eternal wonders of nature, brought to life in Lalique crystal, have
never been so intriguing. Motionless, silent, eternal wonders of nature,
brought to life in Lalique crystal, have never been so intriguing.
|
|
ViVa La Vida: 2 υπέροχες "Ιταλίδες" που θαυμάζω
Και οι 2 τους είναι υπέροχες, δημιουργικές, uber stylish, super fan και επιτυχημένες επαγγελματικά μετά από σκληρή δουλειά και προσπάθεια.
Αρχικά να πω ή μάλλον να παραδεχτώ τη λατρεία μου για τις Ιταλίδες.. σε κάθε μου ταξίδι στη γειτονική χώρα, Μιλάνο, Φλωρεντία, Ρώμη χαζεύω στους δρόμους τις γυναίκες αυτές. Άλλοτε φανταχτερές, με πολλές σειρές από κοσμήματα, bold βραχιόλια, σικ δερμάτινες τσάντες και άλλοτε μίνιμαλ με κοστούμια,παντελόνια cigarette, τζινς και σακάκια αποτελούν για μένα πηγή έμπνευσης του στυλ.
Στο ινσταγκραμ παρακολουθώ 2 Ιταλίδες που τις έχω ξεχωρίσει για το στυλ τους γενικά, όχι μόνο για τα outfits, αλλά για τον τρόπο που ταξιδεύουν, τον τρόπο που η δημιιουργική τους ματιά αποτυπώνει καθημερινές στιγμές, τα μέρη που πηγαίνουν αλλά και τον τρόπο που καλούν κόσμο στα σπίτια τους,στρώνουν περίτεχνα τα τραπέζια τους και είναι μοναδικές οικοδέσποινες.
Camille Miceli - Creative Director Emillio Pucci
J.J Martin - Founder of La Double J
Fall Winter alert: ultra flair!
Marni FALL WINTER 23 |
Για ποιον χτυπάει η καμπάνα? Η επιστροφή της φαρδιάς καμπάνας είναι γεγονός με τον οίκο Marni να δίνει πράσινη κάρτα στο συγκεκριμένο trend για το φετινό χειμώνα. Ένα άνετο αλλά super στυλάτο ρούχο που όμως θέλει λίγο προσοχή στο συνδυασμό. Ακολουθώντας τον γενικό κανόνα του φαρδύ κάτι - πιο στενό το πάνω μπορείτε να δημιουργήσετε ένα cool ντύσιμο για το γραφείο με φλατς αλλά και για το βράδυ φορώντας μια πλατφόρμα.
Marni FALL WINTER 23 |
Gucci FALL WINTER 23 |
Gucci Mytheresa.com |
TOD'S & MONCLER ΣΕ ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ
TOD'S X 8 MONCLER PALM ANGELS
Η Tod's ανακοινώνει μια συνεργασία για άνδρες και γυναίκες που
επικεντρώνεται σε δύο εμβληματικά προϊόντα Tod's, τα οποία επαναπροσδιορίζονται
από την Palm Angels για το Moncler Genius.
Το έργο "Tod's x 8 Moncler Palm Angels" είναι μέρος του
Tod's-FACTORY, ενός δημιουργικού εργαστηρίου όπου καταξιωμένοι αλλά και
ανερχόμενοι σχεδιαστές καλούνται να προσφέρουν μια νέα άποψη για την ταυτότητα του οίκου. Στο πλαίσιο του Moncler Genius, ο οίκος Tod's συνεργάζεται με την Palm
Angels, και τον καλλιτεχνικό διευθυντή του brand, τον Francesco Ragazzi.
Αυτή η συνεργασία μεταφέρει τόσο τον ιταλικό τρόπο ζωής και την ποιότητα της ιταλικής δεξιοτεχνίας στη σύγχρονη γλώσσα των νέων γενεών που αγαπούν να δοξάζουν το ανήσυχο πνεύμα των αμερικάνικων sports. Η δημιουργική ενέργεια και οι ρίζες της Palm Angels καθώς και η αγάπη της για την αμερικανική pop κουλτούρα μεταμορφώνουν δύο διαχρονικά κομμάτια της Tod's για το Moncler Genius: το Gommino και το W.G., δύο must-haves κομμάτια για τον Χειμώνα 2022.
«Ο εμβληματικός σχεδιασμός της Tod's ήταν το σημείο εκκίνησής μου όταν ξεκίνησα αυτό το έργο. Τρέφω μεγάλο θαυμασμό για αυτό που αντιπροσωπεύει το brand: οι αξίες που εκφράζει συνδέονται με την κουλτούρα της ομορφιάς, η οποία είναι αυτό που μας διακρίνει διεθνώς και αναγνωρίζεται από όλους. Δίνουμε μεγάλη έμφαση στο Made in Italy, αλλά, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι ποτέ αρκετό. Ίσως έχουμε συνηθίσει να περιβαλλόμαστε από ομορφιά και μερικές φορές το θεωρούμε δεδομένο. Στην πραγματικότητα δεν είναι καθόλου προφανές. Πίσω από ένα brand όπως αυτό της Tod's κρύβεται η αφοσίωση, η έρευνα αλλά και η δεξιοτεχνία μιας ομάδας εξειδικευμένων ανθρώπων, όχι μόνο σε τεχνικό επίπεδο, αλλά και σε ανθρώπινο, που μεταφέρουν σε αυτό που κάνουν όλο τους το πάθος», λέει ο Francesco Ragazzi.
«Η ευκαιρία να δουλέψω σε αυτό το project αποτέλεσε μεγάλη τιμή για μένα. Το Gommino είναι μέρος της εμπειρίας μου και προσέγγισα το σχεδιασμό αυτής της συλλογής με σεβασμό, προσθέτοντας αντιθετικά μεταξύ τους στοιχεία, διατηρώντας παράλληλα την ουσία.»
Η συνεργασία είναι εμπνευσμένη από τον κόσμο του αμερικανικού αθλητισμού και το εμβληματικό Gommino καταφέρνει να συνδυάσει τα pop στοιχεία με το ιταλικό γούστο και τη δεξιοτεχνία, για τα οποία η Tod's είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη.
Ρεβεγιόν με τον Τommy Hilfiger
O TOMMY HILFIGER ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΜΕ ΤΟ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ ΜΙΑΣ
FESTIVE ΣΥΛΛΟΓΗΣ
Είτε θέλετε να λάμψετε σε μια εορταστική περίσταση, είτε απλά να ντυθείτε για μια χαλαρή συνάντηση, η νέα εορταστική συλλογή «TOMMY HILFIGER» είναι αφιερωμένη σε όλες τις όμορφες στιγμές που
θα μοιραστείτε με τους αγαπημένους σας.
Σικ που όμως παραμένουν άνετα και cosy είναι τα ρούχα που ορίζουν όλες τις συλλογές του Αμερικάνου Tommy Hilfiger.
Η συλλογή είναι διαθέσιμη στο tommy.com, στα καταστήματα TOMMY HILFIGER και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης .
Let it Pink
Must read
Aς μιλήσουμε για πραγματικό στυλ
Πρόσφατα παρακολούθησα ένα Instagram reel, με πρωταγωνιστές δύο πολύ αγαπημένες μου προσωπικότητες, τον Θέμη Τaτάρη και την Ριάνα Κούνου . ...
Explore my world
♛Popular
♥Tags
★Archive
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Alphajoaillerie Η εντυπωσιακή αυτή σειρά, που συνδυάζει την καλλιτεχνική ευφυΐα της βραβευμένης designer Charlotte Chesnais και την avant...
-
3 unique pieces from the eternal luxury house to feast your eyes & beat the Monday blues! Paon earrings in crystal, silver and lacquer...
-
Ραντεβού για shopping στα Ματογιάννια! Η Tommy Hilfiger ανακοινώνει το άνοιγμα του ομώνυμου καταστήματος της στη Μύκονο, μια σημαντική κίνη...
-
NEW YEARS PENDANT FOR 2017 “PURE BEGINNING FOR AN EVERGREEN YEAR” Every leaf a new beginning a new year a new challenge Cha...
-
Το στυλ μου διαχρονικά αλλάζει όπως οι εποχές, εξελίσεται, με ακολουθεί στις καλές και τις κακές μου στιγμές, κάτι όπως και η διάθεση μου.. ...
-
Animale - Chapter II In the second act, this collection of formidable, majestic species grows and becomes the natural sanctuary for kings ...
-
Και οι 2 τους είναι υπέροχες, δημιουργικές, uber stylish, super fan και επιτυχημένες επαγγελματικά μετά από σκληρή δουλειά και προσπάθεια. ...
-
Στο λάπτοπ του παίζει Michael Kiwanuka Love and Hate, εκείνος καθισμένος πίσω από το πάγκο του (το φυσικό του χώρο) φτιάχνει τις τελ...
-
Η οδός Χάρητος πλέον είναι συνδεδεμένη με το κατάστημα της καθώς βρίσκεται στο νούμερο 34 και για παραπάνω από 20 χρόνια.. Έ...
-
Lapo Elkann (born October 7, 1977) is a New York-born Italian industrialist, former marketing manager. He is currently the manager of...
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2022
(16)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2021
(15)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (10)
-
►
2019
(71)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (5)
- ► Φεβρουαρίου (8)
- ► Ιανουαρίου (6)
-
►
2018
(79)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (10)
- ► Φεβρουαρίου (7)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2017
(117)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (11)
-
►
2016
(198)
- ► Δεκεμβρίου (16)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (20)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
►
2015
(306)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (26)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Ιανουαρίου (40)
-
►
2014
(278)
- ► Δεκεμβρίου (62)
- ► Σεπτεμβρίου (10)
- ► Φεβρουαρίου (13)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
►
2013
(285)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (37)
- ► Φεβρουαρίου (9)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2012
(245)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2011
(374)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (38)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Ιανουαρίου (40)
-
►
2010
(367)
- ► Δεκεμβρίου (15)
- ► Σεπτεμβρίου (52)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (6)