Η νέα καμπάνια Calvin Klein λανσάρεται με τη φράση “I
_______ in #mycalvins” συμπεριλαμβάνεται στις εικόνες της καμπάνιας, ενώ κάθε
φορά χρησιμοποιείται άλλο ρήμα στο κενό. Το call to action θα περιλαμβάνει όλα
τα brands κάτω από την Calvin Klein και θα καλεί το παγκόσμιο κοινό να δείξει
πώς ζει τη ζωή του με τα Calvin του.
Calvin Klein Collection, Calvin
Klein, Calvin Klein Jeans and Calvin
Klein Underwear – παρουσιάζονται μαζί σε μια σειρά από
εντυπωσιακές φωτογραφίες και ένα βίντεο στο οποίο συμμετέχουν ταλέντα που
προκαλούν.
Η φωτογράφιση έγινε από τον avant-garde φωτογράφο
και σκηνοθέτη, Tyrone Lebon. Η εντυπωσιακή παγκόσμια καμπάνια
παρουσιάζει ένα ποικίλο και ετερόκλητο κάστ που κυμαίνεται από παγκόσμιους
σούπερσταρ, ηθοποιούς, μουσικούς, ακτιβιστές και μοντέλα έως ανθρώπους από κάστ
του δρόμου, που συχνά εμφανίζονται μαζί δημιουργώντας αντίθεση. Ανάμεσα σε
αυτούς είναι ο υποψήφιος για Grammy και 30 φορές πλατινένιος Justin
Bieber, το Αμερικανικής καταγωγής μοντέλο και σταρ των social media, Kendall
Jenner, ο 11 φορές υποψήφιος για Grammy καλλιτέχνης της hip-hop, Kendrick
Lamar, η Βρετανίδα καλλιτέχνης, μουσικός και σκηνοθέτης,FKA twigs,
ο υποψήφιος για Grammy, πλατινένιος καλλιτέχνης της hip-hop Fetty Wap,
η ανερχόμενη Δανέζα ηθοποιός Klara Kristin, ο ανεξάρτητος
καλλιτέχνης της hip-hop Joey Bada$$, η Αυστραλέζα ηθοποιός, μοντέλο
και μουσικός Abbey Lee Kershaw, η Βρετανίδα μοντέλο και ακτιβίστρια Adwoa
Aboah, η Γερμανίδα καλλιτέχνης, συγγραφέας και μοντέλο Saskia
de Brauw, η καλλιτέχνης της indie μουσικής Destiny Frasqueri και
ο Κορεάτης μοντέλο και ανερχόμενος μουσικός Sung Jin Park. Το κάστ
του δρόμου αποτελείται από νέα ταλέντα όπως ο Daniel Hivner, ο Jan
Gatewood, ο Aiden Dare, ο Rene Ferry, η Sophia
Tatum, ηLaura Sorensen και η Petra Lajuan.
Στο πνεύμα ενός «δημιουργικού εργοστασίου», ο Lebon συνεργάστηκε
με τους φωτογράφους νέας γενιάς Harley
Weir, Jamie Hawkesworth και Tobin
Yelland, όπως
και με τον βετεράνο φωτογράφο του Calvin Klein, David Sims. Ο πατέρας του Lebon καιβετεράνος φωτογράφος Mark Lebon, αλλά και ο αδερφός του και αναδυόμενος σκηνοθέτης Frank Lebon, δούλεψαν μαζί με τον Tyrone ως οικογένεια
για να αποδώσουν την παγκόσμια καμπάνια από τη σκοπιά ενός ντοκιμαντέρ. Η ομάδα
των δημιουργών εστίασε σε μια μίξη από κομμάτια όλων των σειρών της Calvin
Klein για την Άνοιξη 2016, όπως και εικόνες αφιερωμένες σε καθένα από τα
brands. Ένας συνδυασμός φωτογραφίας και βίντεο, μια δημιουργική δουλειά που θα
παρουσιαστεί μέσα στην Ανοιξιάτικη σεζόν.
Στην καμπάνια
Άνοιξη 2016 το #mycalvins παίρνει άλλη μορφή, αντιπροσωπεύοντας την εξέλιξη της
πρωτοβουλίας του brand που λέγεται omnichannel, η οποία προέρχεται από
τους χρήστες που πόσταραν selfies στα social media με το tag #mycalvins
φορώντας Calvin Klein Underwear και Calvin Klein Jeans. Ξεκινώντας με το νέο
call to action, “I _________ in #mycalvins,” αυτή η καμπάνια πηγαίνει από
την παθητική, «solo» στιγμή μιας στατικής selfie στην live κίνηση,
υποστηρίζοντας το concept ότι η κίνηση και οι στιγμές στη ζωή είναι αυτά που
δημιουργούν αισθησιασμό και σεξουαλικότητα. Οι εικόνες της καμπάνιας είναι
ζεστές και αυθεντικές, βλέπουν πέρα από τα διάσημα πρόσωπα ψάχνοντας να
βρουν σε αυτά την κοινή ανθρώπινη αλήθεια στην καρδιά μιας γενιάς που
υπερηφανεύεται για το σκοπό και τη φιλοδοξία της.
Η φράση “I
_______ in #mycalvins” συμπεριλαμβάνεται στις εικόνες της καμπάνιας, ενώ κάθε
φορά χρησιμοποιείται άλλο ρήμα στο κενό. Το call to action θα περιλαμβάνει όλα
τα brands κάτω από την Calvin Klein και θα καλεί το παγκόσμιο κοινό να δείξει
πώς ζει τη ζωή του με τα Calvin του.
«Αυτή η
εκστρατεία είναι αντιπροσωπευτική για το πώς ο πολιτισμός εξελίσσεται τη στιγμή
που μιλάμε. Έχουμε συγκεράσει ένα ποικίλο μίγμα προβοκατόρων με ένα μοναδικό
σύνολο εικαστικών καλλιτεχνών για τη δημιουργία περιεχομένου που ξεχωρίζει και
προκαλεί πολιτισμική συζήτηση», δήλωσε η Melisa Goldie, CMOτης Calvin Klein, Inc. «Οι Millennials απορρίπτουν τις
ετικέτες όταν πρόκειται για τη δική τους ταυτότητα και θέλουν προϊόντα που
είναι εξατομικευμένα και προσωπικά. Είμαστε κοντά στην επίτευξη αυτού, καθώς η
Calvin Klein κινείται προς την περαιτέρω εδραίωσή του ως ένα παγκόσμιο brand με
επίκεντρο τον τρόπο ζωής. Για να γίνει αυτό, πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι οι
άνθρωποι δεν θέλουν την παραδοσιακή μονόπλευρη διαφήμιση πια. Αντιθέτως, θέλουν
να συμμετάσχουν σε καμπάνιες που αιχμαλωτίζουν τη φαντασία τους. Με την
καμπάνια αυτή, αισθανόμαστε ότι έχουμε δημιουργήσει κάτι που δείχνει πραγματικά
το μέλλον του brand και εκφράζει την τρέχουσα κουλτούρα των νέων».
Με πάνω από
ένα δισεκατομμύριο αναφορές προγραμματισμένες σε 26 αγορές παγκοσμίως, και
αξιοποιώντας διάφορα μέσα - ψηφιακή, mobile, έντυπη και outdoor διαφήμιση – αυτή
η καμπάνια εκφράζει τον μοναδικό τρόπο ζωής της Calvin Klein. Το
brand έχει ενωθεί με τη #1 παγκόσμια πλατφόρμα ψηφιακής μουσικής Spotify σε ένα
πολλαπλών καναλιών και τεραστίων διαστάσεων πρόγραμμα που προσφέρει στους
χρήστες της υπηρεσίας ένα αφιερωμένο στο brand προφίλ με προσαρμοσμένες λίστες
αναπαραγωγής και ελκυστικό περιεχόμενο Calvin Klein. Το brand θα συνεχίσει να
οδηγεί αυθεντικές και οικείες συζητήσεις με το "I _______ στο
#mycalvins" στους χώρους της τέχνης, της μουσικής και του κινηματογράφου
για να συνδεθεί με το κοινό του μέσα από βασικές πολιτιστικές στιγμές όταν οι
καταναλωτές δημιουργούν τις δικές τους αναμνήσεις. Αυτή η συνολική προσέγγιση
είναι ενδεικτική της φιλοσοφίας και της καινοτόμου στρατηγικής τηςCalvin
Klein, που καλεί τους καταναλωτές να είναι ευάλωτοι και πραγματικοί.
Ο οίκος
Calvin Klein είναι ένα από τα κορυφαία studio μόδας, design και marketing στον
κόσμο. Σχεδιάζει και διανέμει επώνυμες ανδρικές και γυναικείες συλλογές ρούχων,
καθώς και άλλες προϊοντικές σειρές που κατασκευάζονται και διανέμονται μέσα από
ένα εκτενές δίκτυο σε όλο τον κόσμο. Στις προϊοντικές γραμμές Calvin Klein
συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων γυναικεία και ανδρική casual ένδυση, συλλογές
ρούχων, jeanswear, εσώρουχα, τσάντες και δερμάτινα είδη. Για περισσότερες
πληροφορίες, παρακαλώ επισκεφθείτε το calvinklein.com
EDITORIAL CREDIT: Calvin Klein
IMAGE CREDIT: ©
Tyrone Lebon
VIDEO CREDIT: © Tyrone
Lebon
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Leave your Comment