18.12.15

Go Gigi!

Ο TOMMY HILFIGER ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΗΝ GIGI HADID

ΩΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΕΣΒΕΙΡΑ ΤΟΥ BRAND TOMMY HILFIGER


«Η Gigi περπάτησε στα runway shows μας και τώρα είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζεται η συνεργασία μας μαζί της ως το νέο πρόσωπο της γυναικείας συλλογής Tommy Hilfiger και του αρώματος. Είναι πραγματικά ο ορισμός του σημερινού Tommys Girl – η μαγνητική της προσωπικότητα είναι φωτεινή και πάντα αισιόδοξη, και το στυλ της έχει πεποίθηση, είναι αβίαστο και cool».

Ο ρόλος της πρέσβειρας της Gigi Hadid αντανακλά την στρατηγική δέσμευση της εταιρείας να επεκτείνει τις δραστηριότητες στο γυναικείο ρούχο σε παγκόσμιο επίπεδο, συμβάλλοντας ήδη σημαντικά στα παγκόσμια έσοδα και παράλληλα να ενδυναμωθεί δυναμικά για επιπλέον ανάπτυξη σε όλες τις κατηγορίες της γυναικείας ένδυσης. Η στρατηγική της επέκτασης περικλείει την κατεύθυνση του σχεδιασμού, την εσωτερική αρχιτεκτονική των καταστημάτων, το merchandising, την παρουσίαση και την επικοινωνία για να παρουσιάσει ένα νέο φρέσκο όραμα για την Tommy Hilfiger γυναικεία συλλογή, ενισχύοντας τα διαπιστευτήρια του brand ως τα κορυφαία στον κόσμο προσβάσιμα επώνυμα είδη που προσφέρουν κομψά κλασικά κομμάτια με μία παιχνιδιάρικη fashion αύρα.


Με σύνθημα το “Social Supermodel” η Gigi Hadid έχει πιστωθεί για την αναδιαμόρφωση του κόσμου του modeling στον 21ο αιώνα και την ανακάλυψη εκ νέου του ρόλου του supermodel στην κουλτούρα της χιλιετίας. Μέσα από την απίστευτη ευρύτητα των λογαριασμών της στα social media, συνδέεται με τους fans της σε όλο τον κόσμο – πάνω από 9,8 εκατομμύρια μόνο στο Instagram – και τους προσφέρει μία μοναδική, behindthe- scenes εισαγωγή στον τρόπο ζωής της ως trend-setting style icon. Έχει εμφανιστεί στα εξώφυλλα των περιοδικών μεταξύ άλλων τωνVogue, W, Harpers Bazaar, Elle, TeenVogue, Numéro, Schön!, και CR Fashion Book, καθώς και σε μουσικά video clips και τηλεοπτικά προγράμματα σε όλο τον κόσμο.

«Ποτέ μου δεν σκέφτηκα ότι θα μου ζητηθεί να σχεδιάσω μία συλλεκτική συλλογή, έτσι μου φαίνεται σαν όνειρο ακόμα ότι ο Tommy με προσέγγισε για να συνεργαστούμε» δήλωσε η Gigi Hadid. «Η εταιρεία του είναι αυτή που πραγματικά αγαπώ και έχω υπάρξει fan της καθόλη την διάρκεια της ζωής μου. Ο Tommy είναι ο πιο εύκολος και διασκεδαστικός άνθρωπος για να δουλέψεις μαζί. Πάντα παρακολουθούσα το brand του, τις καμπάνιες και το σχεδιαστικό του στυλ. Πιστεύω ότι η συνεργασία μας γιορτάζει το χαρακτηριστικό lifestyle του Tommy και αναμειγνύει λίγο από όλα: υπάρχει στυλ που είναι πραγματικά hippiechic, στυλ που είναι αθλητικό streetwear, καθώς και στυλ που είναι ανδρόγυνο αλλά και κοριτσίστικο ταυτόχρονα. Ο καθένας πρόκειται να αγαπήσει κάτι διαφορετικό από αυτή».

Η συλλογή και το άρωμα θα φωτογραφηθούν στις αρχές του 2016 στη Νέα Υόρκη και θα εμφανιστούν παγκοσμίως το Φθινόπωρο του 2016 με στοχευμένη παρουσία σε έντυπα και ψηφιακά μέσα καθώς και σε outdoors. Η καμπάνια της Gigi Hadid θα τρέξει μαζί με την εποχιακή διαφημιστική καμπάνια του brand καθώς και με την αφιερωμένη στην αντρική tailored και underwear καμπάνια με brand ambassador τον Rafael Nadal. Για περαιτέρω υποστήριξη της παγκόσμιας συνεργασίας, η Gigi Hadid θα παρευρεθεί σε exclusive εκδηλώσεις λανσαρίσματος σε σημεία –κλειδιά της αγοράς σε όλο τον κόσμο συμπεριλαμβανομένου του fashion show της Hilfiger Collection κατά την διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Leave your Comment